Skip to main content

Bij de winkel in Deventer stond steeds dat hij tijdelijk gesloten was. Nu staat er gewoon gesloten. Is deze permanent nu fesloten, of gaat hij nog weer open? Ik kan mijn mobiele abbonnement vernieuwen, maar wil graag eerst de toestellen zien. Vandaar dat ik dit in de winkel wil bekijken

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid​​

Met deze crisis zijn het rare tijden waardoor het lastig is om te bepalen wanneer alles weer open gaat. 

 

Alle winkels die nu open zijn kan je vinden op de winkelzoeker:

https://www.kpn.com/w3/vind-een-winkel/


Hi @Sheeba, ik zie dat @SjorsK je al op weg heeft geholpen met ons overzicht van welke winkels momenteel al wél weer open zijn, ben je inmiddels bij 1 van deze winkels geweest om te verlengen? Of wil je toch graag naar de winkel in Deventer toe?

We zijn druk bezig om alle KPN winkels ‘Corona proof’ te maken en verwachten dat ook de winkel van Deventer binnen een paar weken weer geopend zal zijn. Ik weet niet precies hoe lang dit nog gaat duren, als je erge haast hebt bij het verlengen kan je wellicht dus beter 1 van onze andere winkels bezoeken :relaxed:


Hallo,

Dank voor uw reactie. Echter jullie communicatie is best slecht. U zegt dat hij wss binnen een paar weken weer open is. Volgens de site gaat hij a.s vrijdag al open. sjors heeft dan wel gezegd welke winkels er los waren, maar dat had ik op de site allemaal al gevonden en dat was mijn vraag ook niet. Maar aangezien de winkel vrijdag weer losgaat, ga ik daar naartoe.

Mvg Patricia Aa

 


Het is mij niet helemaal duidelijk waar je dit precies hebt gezien op onze site, deze informatie heb ik zelf niet inzichtelijk. Wij hebben ‘van bovenaf’ enkel te horen gekregen dat alle winkels binnen een paar weken weer geopend worden, zonder verdere planning :wink:

Komende vrijdag is natuurlijk al lekker snel! Ik wil je dan ook alvast veel plezier wensen met het nieuwe toestel dat je daar uit gaat kiezen!


Hallo,

Dank voor uw reactie. Echter jullie communicatie is best slecht. U zegt dat hij wss binnen een paar weken weer open is. Volgens de site gaat hij a.s vrijdag al open. sjors heeft dan wel gezegd welke winkels er los waren, maar dat had ik op de site allemaal al gevonden en dat was mijn vraag ook niet. Maar aangezien de winkel vrijdag weer losgaat, ga ik daar naartoe.

Mvg Patricia Aa

 

@Sheeba 

Ik zie nergens op de website van KPN dat de winkel in Deventer vrijdag weer open gaat. 

Een andere website geeft via Google wel aan dat dit zo is, maar of dat nu zo betrouwbaar is ? 

Ik zou gewoon naar de KPN-winkel in Apeldoorn toegaan, die is wel open. 

 

Info via Google : 

KPN winkel Deventer

Website

Route

Opslaan

4,371 Google-reviews

Mobiele-telefoonwinkel in Deventer

Adres: Korte Bisschopstraat 10, 7411 HK Deventer

Openingstijden

Gesloten ⋅ Opent op vr om 10:00

Telefoon0800 0402

Afspraken: kpn.com

 


Ah, is het zoals @Noordzee denkt en heb je dit opgezocht via Google en niet via onze website @Sheeba? Ik weet niet precies hoe deze informatie over de openingstijden daar aan wordt geleverd, maar acht de kans wel groot dat deze informatie accuraat zal zijn. Mocht de winkel nou tóch gesloten blijken te zijn op vrijdag, dan kan je er altijd nog voor kiezen om uit te wijken naar de dichtstbijzijnde winkel die wel gegarandeerd open is :slight_smile:


Bij de winkel in Deventer stond steeds dat hij tijdelijk gesloten was. Nu staat er gewoon gesloten. Is deze permanent nu fesloten, of gaat hij nog weer open? Ik kan mijn mobiele abbonnement vernieuwen, maar wil graag eerst de toestellen zien. Vandaar dat ik dit in de winkel wil bekijken

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid​​

 

De officiële bevestiging : Vanaf vandaag (10.00) is de winkel in Deventer weer open. 

https://www.kpn.com/w3/vind-een-winkel/

Korte Bisschopstraat 10 

KPN winkel

7411 HK, Deventer

Nu open van 10:00 tot 17:00


Helemaal top, dank voor de update @Noordzee!