Skip to main content

Ook ik heb hetzelfde probleem in Duitsland met een wisselgsprek , hoe los ik dat op ?????

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

Kan geen wisselgesprek voeren in Duitsland , zag bij een eerdere topic van @remco 1979 dat hij hetzelfde probleem had en is opgelost , hoe los ik dat op ??????


Hi @Matje1, ik snap dat jij dit ook graag opgelost wilt hebben. Speelt het in de tussentijd nog? Zo ja, laat het me dan weten en vul ook meteen je gegevens in je forumprofiel in. Dan help ik je graag verder.


Heb je nog een Telfort simkaart indien je van Telfort bent omgezet?

Deze moet gewisseld naar een KPN simkaart, ook vanwege andere factoren. Dan zal dit probleem vast ook ter ziele zijn.


Simkaart is 6 weken oud , had voor die tijd t- mobile en had geen probleem met wisselgesprek 


Op geheel persoonlijke noot:

Iets van 15 jaar geleden is wisselgesprek ingevoerd, toen nog op de vaste telefoon. Mobiel had nog bijna niemand.

Ik heb 't na één maand gillend opgezegd. Wat een vreselijk ding dat je niet eens rustig één gesprek kan voeren.

Zonder wisselgesprek krijgt de ander voicemail. Je kunt dan rustig terugbellen. Of deze kan sowieso zijn verhaal kwijt zonder je (andere gesprek) te storen doordat jij wisselt. Want je moet dan toch al melden “sorry, ik ben al met iemand in gesprek. Ik bel je daarna terug.”.