Skip to main content

Woest !!!

Aan de deur dingen beloven en in werkelijkheid er niks mee doen waardeloos.... 

admin: eigen topic aangemaakt

@H.de.j vertel wat is er aan de hand.


Hoi @H.de.j, welkom bij ons op het forum. Ik begrijp dat er iets was toegezegd maar dat het niet was gedaan? Meer dan dat weten we niet, we weten alleen wat jij ons verteld. Zou je er meer over kunnen vertellen zodat we met je mee kunnen denken?

Als het makkelijker is om het telefonisch uit te leggen kan dat ook, daarvoor zijn we bereikbaar op 0800-0402.


Laat ik beginnen bij het begin..(verwoord het zo kort mogelijk)


kpn had opdracht gegeven om hier in de helle straat glasveszel te plaatsen.
ik heb om half negen in de avond hier twee mannen aan mijn deur gehad die naar binnen moesten voor foto´s. 
1 liep steeds wat voor me huis langs en de ander liet ik binnen... 
rare tijden voor kpn ik heb daarna met kpn gebeld die dat zelf ook maar raar vonden, niet alleen ik maar mijn buren klaagden hier ook over. 


op het moment dat ze hier glasvezel hebben aangelegd hebben ze er 1 grote puinhoop van gemaakt de bestrating was schots en scheef de boel was buiten slecht afgewerkt.. 


de mensen die het hebben aan gesloten waren top heb ik niks op aan te merken. waren fatsoenlijk en hebben de boel netjes achtergelaten.


daarna kreeg ik iemand aan de deur die door de hoeveelheid klachten over de bestrating enz een aanbieding kwam doen ( ik heb over de bestrating niet geklaagd omdat ik nog wel snap dat als het allemaal snel en goedkoop moet het er zo uit komt te zien) het wat een aanbieding waarin wij als buurt korting kregen glasvezel en tv. ik heb aangegeven dat ik graag alles per post wil ontvangen dat is voor mij makkelijker mijn mail blader ik nooit hellemaal door want dat zit vol met spam dus ik zoek op wat ik nodig ben. via de post was geen probleem boven wilde ik graag mijn kastje behouden ook dat was geen probleem ik vind het namelijk makkelijker met afstandbediening voor mij hoeft het niet allemaal zo modern.. ook hoefde ik me geen zorgen te maken over mijn overstap dat zouden zij regelen. het maakte het voor hen makkelijker dat mijn contract was afgelopen. die zelfde avond zou ik terug gebeld worden waarin ze mij nog het 1 en ander zouden uitleggen en het contract zouden doornemen. dit is niet gebeurd. ik ben pas een paar dagen later terug gebeld maar op dat moment kwam het mij niet goed uit dus vroeg ik of ze mij een ander moment terug konden bellen dat was geen probleem. (ook dit is niet  gebeurd ik ben nooit terug gebeld ik kreeg uit het niks een smsje met dat mijn abonement was bevestigd ) vlak daarna ontving ik een sms met daarin een afspraak met de monteur. dat deden ze snel, toen de monteur kwam heb ik dit ook verteld die zij dat dat niet de bedoeling was en bla bla bla ik d8 ach die monteur kan er ook niks aan doen en die overstap wou ik graag dus ja laat maar gaan kan gebeuren.


na dat de monteur was geweest kon ik geen internet krijgen op mijn laptop krijgen ik heb erachter aan gebeld en een collega die zij dat de monteur altijd 1 tv aansluiting moet doen en 1 op de telefoon tablet of laptop. mij is niks gevraagd maar ik had dus geen internet op mijn laptop. die collega gaf aan dat ze een klacht hierover wilde indienen voor haar collega ik heb gezegd dat een vriend van mij ook wel verstand heeft van die dingen en ik eerst hem wel zou vragen om te kijken. dat was goed zij zou me de dag naar koningsdag terug bellen om te kijken of het nog was gelukt met internet. (maar ook dit gebeurde niet)  maar goed mijn maatje had het gefixt dus ik vond het wel weer prima... 


vervolgens werkte mijn huis telefoon niet die bleek niet goed zijn aangesloten ik vond het al zo raar dat niemand me kon bellen de eerste maand.. ( waar ik wel voor betaald heb) 
erachter aan gebeld en het probleem is verholpen een klacht is niet mogelijk terwijl die collega zij dat dat juist wel moest. 


vervolgens kom ik erachter dat ze nooit mijn contract hebben opgezegt bij budget alles in 1 waarbij ik toevallig in mijn mail ,een mail zag van budget .

en ik d8 dat is gek de laatste rekening heb ik betaald, ik betaal al twee maanden aan kpn hoe komt budget er nu tussen.. 

dus op de mail geklikt en zo kwam ik erachter dat ik dus twee abonementen heb lopen.. met 1 daarvan met aanmanings kosten en allles! 
woest!! ik ben gewoon belogen aan de deur door kpn en normaal gesproken was ik nooit aan de deur overgestapt.. ( maar ik ben oooit aan de deur overgestapt naar vattenfall en daarmee heb ik een goeie ervaring alles wat ze mij beloofde klopte ) dus te goed van vertrouwen naar kpn ( waar ik in het verleden ook bij heb gezeten en toen die tijd nooit zulke dingen mee heb gehad) ben ik nu toch op mijn bek gegaan.
het is een opeenstapeling van allerlei dingen beloftes en afspraken die ze niet zijn na gekomen.

en ja dat ik mijn mail niet belees is mischien niet heel handig. maar als ik aangeef dat ik dat niet doe en ze kunnen me wel een rekening sturen per post, waarom dan niet mijn contract. en als ik aangeef aan de monteur dat mijn abonement is bevestigd zonder mijn toestemming waarom als een monteur dit weer doorgeeft aan de baas wordt ik alsnog niet gebeld zelf niet naar mijn gepleegde telefoontjes.
en waarom als ik daarna bel omdat mijn geduld op is krijg ik ook nog een grote bek van het personeel wat er werkt..  

met zijn ja mevrouw met u valt niet te praten ..nou mevrouw zie ik kom er niet tussen.. nou mevrouw ik ga ophangen er valt met jou niet te praten...

nee er valt idd niet met mij te praten ik wil mijn verhaal kwijt begrijp jij dat niet ????

oooh ja natuurlijk het is vrijdag middag en het jongetje wil graag naar huis ...

dan nog dat je je weekend wil vieren snap ik best maar niet de tijd nemen om naar mijn verhaal te luisteren maakt mij boos heeel boos door jullie ben ik nu in de shit dankje wel kpn jullie zijn geweldig !!!

(eerder met een collega van hem aan de telefoon geweest die wel met me aan het kijken was naar een oplossing maar de verbinding werdt verbroken en ik wilde hem dus opnieuw aan de telefoon maar dat was niet mogelijk ) 
nou ik denk dat dit zoon beetje mijn verhaal en ervaring inmiddels is bij kpn wat zijn jullie erop achteruit gegaan de klantvriendelijkheid is wellis anders geweest…

was ik maar nooit overgestapt dan was ik nu niet een deel van mijn vakantie geld kwijt aan jullie fouten!! 
ik raad kpn dus af voor iedereen financiele gevolgen zijn zwaar stressvol en daar ben ik ontzettend boos over!!

gelukkig valt er met budget alles in 1 een regeling te treffen ook al heb ik al 94 euro met mijn vakantie geld betaald..
en ooh ja nu ik er dus achterkwam dat mijn abonement bij budget niet was opgezegd kom ik erachter dat ik dus boven geen tv heb zoals afgesproken (want dat bakje hoort bij budget) !! 

Ps: omdat ze via de telefoon geen gehoor aan mij geven hoop ik dat dat nu wel gebeurd het is jammer dat er niet naar me geluisterd wordt.

dat ik een verhaal heb waar geen gehoor aan wordt gegeven ..

want dat ik het op deze manier moet doen vind ik hooguit zwaar kut.
 


Mocht je het nog niet hebben gedaan, vul ook even je profiel in. Dan kan een moderator zien wie u bent en er goed op reageren. 


Die lieden die langs de deur komen zijn volgens mij meestal van een extern bedrijf. Ook al hebben ze een KPN jas aan. Die mensen verdienen alleen wat als ze abonnementen verkopen. Daarbij zeggen ze soms dingen die niet helemaal waar zijn. Ze maken handig gebruik van de onwetendheid van de potentiële klant. En doen soms beloftes die nooit nagekomen worden. 

Boven tv kijken. Natuurlijk kan dat. Maar dan moet er wel een 2de tv ontvanger komen. Waar uiteraard €5 extra voor betaald moet worden. Ik krijg de indruk dat @H.de.j die helemaal niet gekregen heeft. De verkoper heeft dit dan gewoon verzwegen. 

... daarna kreeg ik iemand aan de deur die door de hoeveelheid klachten over de bestrating enz een aanbieding kwam doen ...

Dit is waarschijnlijk ook een onzin verhaal. Echt zo'n handig verkooppraatje om een potentiële klant een goed gevoel te geven.


Dat klinkt alsof er een hoop dingen langs elkaar zijn gegaan @H.de j, dat was geen lekker begin van je abonnement begrijp ik. Een deel van de dingen heb je zelf op kunnen lossen, maar de onvrede blijft natuurlijk. De aanleg van het glasvezelnetwerk wordt gedaan door KPN Netwerk en hun aannemers. Als er iets niet goed is gegaan bij de aanleg, zoals de bestrating, kan je met hen contact opnemen. Zij kunnen dat deel verder voor je bekijken.

Zoals Ik_Hussel al zegt kan je je forumprofiel volledig invullen, met gegevens kan ik met je meekijken. Na het invullen kan je hieronder een seintje geven, dan weet ik dat ik mee kan kijken.