Skip to main content
Beantwoord

word er moe van mb delen

  • February 1, 2020
  • 2 reacties
  • 55 keer bekeken

sylaar
Nieuwkomer

kan nog steeds geen mb delen en heb alles gedaan wat je moet doen

Beste antwoord door Tycha

Welkom @sylaar 

 

MB's delen werkt niet voor ex-Telfort klanten, 

Is dat het geval?

https://forum.kpn.com/mobiele-abonnementen-15/mb-s-delen-als-ex-telfort-klant-488772

 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

Tycha
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+11
  • Wijsgeer
  • Antwoord
  • February 1, 2020

Welkom @sylaar 

 

MB's delen werkt niet voor ex-Telfort klanten, 

Is dat het geval?

https://forum.kpn.com/mobiele-abonnementen-15/mb-s-delen-als-ex-telfort-klant-488772

 


Paul van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+26
  • Oud-Moderator
  • February 4, 2020

Hi @sylaar. @Tycha heeft helemaal gelijk zie ik, aangezien je daar al hebt gereageerd.Â