Skip to main content
Beantwoord

Wordt iPhone probleem een keer opgelost?

• December 9, 2024
  • 20 reacties
  • 186 keer bekeken

Beste KPN,

Kunnen jullie me laten weten wanneer er voortgang geboekt wordt bij het vervangen van de Iphone 11 van mijn dochter? Ik heb in augustus een call gemeld in jullie winkel, inmiddels gesproken met : Michael, Rene, Sebastiaan en Joshua van jullie helpdesk en hoor al sinds oktober dat de iphone omgeruild wordt, maar niemand weet wanneer? 

Kan iemand een indicatie geven van de verwachte doorlooptijd?

Beste antwoord door Shyrin van KPN

Geen Maja, Alexandra, Alex, Jeroen, Michael, Rene, Sebastiaan of Joshua: maar Shyrin! 😉

Ook de beste wensen toegewenst, ​@Mcvz! Ik ga nakijken wat de status is. Ik begrijp dat het om het nummer/toestel van jouw dochter gaat: de gegevens zie ik ingevuld staan in jouw profiel. Wil jij onder het kopje “Persoonlijke opmerkingen” het imeinummer van het toestel toevoegen?

Wil je mij een seintje geven als je dat gedaan hebt, dan weet ik dat ik aan zet ben!

Alvast bedankt!

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

20 reacties

• Auteur
  • Topper
  • December 9, 2024

Beste KPN,

Kunnen jullie me laten weten wanneer er voortgang geboekt wordt bij het vervangen van de Iphone 11 van mijn dochter? Ik heb in augustus een call gemeld in jullie winkel, inmiddels gesproken met : Michael, Rene, Sebastiaan en Joshua van jullie helpdesk en hoor al sinds oktober dat de iphone omgeruild wordt, maar niemand weet wanneer? 

Kan iemand een indicatie geven van de verwachte doorlooptijd?

Admin: Reactie verplaatst naar eigen topic

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

Hi ​@Mcvz, om het overzichtelijk te houden heb ik je berichtjes hier verzameld.

Het is niet de bedoeling dat jullie in onduidelijkheid blijven zitten voor wat het toestel van je dochter betreft. Goed dat je je vraag bij ons neerlegt. Ik begrijp dat je al wel contact gehad hebt en dat er dus een ticket voor jullie loopt, wanneer heb je voor het laatst iets gehoord? En vul je je profiel zo volledig mogelijk in met je adresgegevens, naam waar het abonnement op staat, klantnummer en betreffende mobiele nummer? Dan kijken we even mee.

• Auteur
  • Topper
  • December 10, 2024

Hi Alexandra,

ik heb mijn profiel aangevuld. Problemen doen zich voor bij mijn dochter. Nummer eindigend op 886.

ik hoop echt dat er nu een oplossing komt en dat er ook een oplossingstermijn komt.

Dank alvast voor jullie hulp!

hartelijke groet,

Mark

• Auteur
  • Topper
  • December 10, 2024

Overigens heb ik in oktober 1 keer een sms bereicht van KPN ontvangen en verder geen enkele feedback vanuit KPN ontvangen

• Auteur
  • Topper
  • December 18, 2024

@Alexandra van KPN is alles nu duidelijk voor je en heb ik mijn profiel voldoende aangevuld. Ik ben wel benieuwd wanneer ik hier een opvolging op kan verwachten?

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Excuses dat je niet eerder een reactie hebt gekregen ​@Mcvz. Navraag leert dat de melding nog altijd loopt en het nog even geduld hebben is, voor de definitieve oplossing die KPN biedt voor de iPhone 11 problematiek. 

• Auteur
  • Topper
  • December 18, 2024

@Jeroen van KPN Dank voor jouw snelle reactie, maar helaas hoor ik dit bericht nu al sinds half oktober. dus nog “even” geduld, heeft bij KPN wel een heel andere betekenis dan bij de rest van Nederland denk ik. Ik wil best nog “even” geduld hebben, maar kun jij een indicatie geven van hoeveel geduld hiervoor nog nodig is?? Mijn dochter zit sinds mei/juni met klachten en deze heb ik in augustus bij jullie winkel kenbaar gemaakt. We zijn nu ruim 4 maanden verder en ik verwacht van een bedrijf van KPN een goede oplossing, maar ook een verwachting in hoe lang dit nog gaat duren. 

Dus ik verzoek je vriendelijk iets concreter te zijn in jouw antwoord.

groet Mark

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+26
  • Moderator
  • December 18, 2024

Hi Mark, veel concreter kan ik helaas niet zijn. Hoe graag ik dit ook zou willen doen, dat zou een schatting zijn die misschien niet klopt. Vandaar het verzoek om dit af te wachten. Ik ben je erg dankbaar voor je geduld. 

• Auteur
  • Topper
  • December 18, 2024

@Alexandra van KPN ​@Alex van KPN ​@Jeroen van KPN 

Fijn dat jullie er allemaal mee bezig zijn, maar het duurt allemaal wel erg lang. Ik hoop echt dat KPN haar verantwoordelijkheid neemt en nu snel met een oplossing komt. Afgezien van reacties op mijn berichten in dit forum en telefonisch contact op mijn initiatief. heeft KPN in de afgelopen 6 maanden 1 sms-je verzonden. Ik hoop dat jullie begrijpen dat ik dit voor een communicatiebedrijf wel erg onder de maat vind. Ik begrijp dat jullie op de helpdesk ook niet mogen zeggen, maar het management en de directie laten hier toch wel steken vallen. 

Ik wens jullie allemaal hele fijne kerst en hoop dat KPN op korte termijn met een adequate oplossing over de brug komt. 

Fijne avond,

gr Mark

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • December 19, 2024

Ik ben het helemaal met je eens dat het erg lang duurt ​@Mcvz 😕 Weet wel dat alle bij dit proces betrokken collega's, erg hun best doen om onze klanten hier zo snel mogelijk mee te helpen!

Ondanks dit gedoe wensen wij jullie ook hele fijne feestdagen 🎅🏼🎄🎆⛄✨

• Auteur
  • Topper
  • January 15, 2025

Hi ​@Maja van KPN ​@Alexandra van KPN ​@Alex van KPN ​@Jeroen van KPN,

Trouwens ook Hi, Michael, Rene, Sebastiaan en Joshua van de telefonische helpdesk.

Allemaal allereerst de beste wensen!!!!

We zijn inmiddels ongeveer een maandje verder en ik ben benieuwd of er inmiddels al iemand met onze kwestie aan het werk is. Vanzelfsprekend komt er geen enkel bericht vanuit KPN mijn kant op, dus ik hoop dat jullie me van nieuws kunnen voorzien danwel een indicatie kunnen geven wanneer mijn dochter en ik de oplossing kunnen verwachten?

Ik hoor graag even van jullie!

Fijne avond, groet Mark

Shyrin van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+18
  • Community Manager
  • Antwoord
  • January 15, 2025

Geen Maja, Alexandra, Alex, Jeroen, Michael, Rene, Sebastiaan of Joshua: maar Shyrin! 😉

Ook de beste wensen toegewenst, ​@Mcvz! Ik ga nakijken wat de status is. Ik begrijp dat het om het nummer/toestel van jouw dochter gaat: de gegevens zie ik ingevuld staan in jouw profiel. Wil jij onder het kopje “Persoonlijke opmerkingen” het imeinummer van het toestel toevoegen?

Wil je mij een seintje geven als je dat gedaan hebt, dan weet ik dat ik aan zet ben!

Alvast bedankt!

• Auteur
  • Topper
  • January 15, 2025

Hi ​@Shyrin van KPN ,

Dank voor jouw grappige reactie ;-)

ik heb zojuist haar IMEI nummer toegevoegd aan de opmerkingen in mijn profiel. 

Fijn dat je ermee aan het werk gaat! Wil je me een plezier doen en me op de hoogte houden van wat er nu gaat gebeuren en op welke termijn ik weer een reactie mag verwachten?

Alvast super dank en graag tot horens!

Groet Mark

Shyrin van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+18
  • Community Manager
  • January 16, 2025

Bedankt voor het toevoegen van het IMEI-nummer.

Ik heb navraag gedaan en verwacht binnen twee werkdagen een terugkoppeling te ontvangen. Ik houd je graag op de hoogte en laat het je direct weten zodra ik meer informatie heb.

• Auteur
  • Topper
  • January 16, 2025

Wow, dank voor jouw reactie Shyrin! Ik hoop begin komende week iets van je te vernemen.

Shyrin van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+18
  • Community Manager
  • January 16, 2025

Ik heb een terugkoppeling ontvangen, helaas minder concreet dan ik had gehoopt:

De verwachting is dat jullie deze maand nog een terugkoppeling op jullie ticket ontvangen. We doen daarom nog een beroep op jullie geduld.

Zodra er meer te melden is of ik het concreter kan maken, laat ik het jullie direct weten.

• Auteur
  • Topper
  • January 17, 2025

Hi Shyrin, Dank voor jouw reactie. Ik had inderdaad gehoopt dat eea sneller zou gaan, maar het feit dat jij me aangeeft dat een reactie deze maand verwacht wordt is hoopgevend. Veel dank voor jouw moeite alvast en ik hoop dat we in de komende 2 weken wijzer worden.

Fijn weekend!

GR Mark

Shyrin van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+18
  • Community Manager
  • February 12, 2025

Goedemiddag ​@Mcvz! Heb jij inmiddels al een terugkoppeling ontvangen?

• Auteur
  • Topper
  • February 12, 2025

Hi ​@Shyrin van KPN ,

Wat goed dat je dit nog opvolgt. En zoals je aangaf hebben we eind januari inderdaad bericht gekregen. Inmiddels is de telefoon vervangen en komt er een oplossing voor het abonnement. Hert heeft (te) lang geduurd, maar ik ben blij dat we deze call nu kunnen sluiten. Nogmaals dank voor jouw opvolging en een gezellige dag gewenst!

Groet Mark

Shyrin van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+18
  • Community Manager
  • February 12, 2025

Check, fijn dan kan ik het topic met een tevreden gevoel laten gaan 😅

Fijn dat het toestel nu vervangen is en jullie weer bereikbaar zijn. Het heeft inderdaad te lang geduurd: excuses hiervoor! 

Ook een mooie dag verder toegewenst!