Skip to main content

Beste KPN,

Kunnen jullie me laten weten wanneer er voortgang geboekt wordt bij het vervangen van de Iphone 11 van mijn dochter? Ik heb in augustus een call gemeld in jullie winkel, inmiddels gesproken met : Michael, Rene, Sebastiaan en Joshua van jullie helpdesk en hoor al sinds oktober dat de iphone omgeruild wordt, maar niemand weet wanneer? 

Kan iemand een indicatie geven van de verwachte doorlooptijd?

Beste KPN,

Kunnen jullie me laten weten wanneer er voortgang geboekt wordt bij het vervangen van de Iphone 11 van mijn dochter? Ik heb in augustus een call gemeld in jullie winkel, inmiddels gesproken met : Michael, Rene, Sebastiaan en Joshua van jullie helpdesk en hoor al sinds oktober dat de iphone omgeruild wordt, maar niemand weet wanneer? 

Kan iemand een indicatie geven van de verwachte doorlooptijd?

Admin: Reactie verplaatst naar eigen topic

Hi ​@Mcvz, om het overzichtelijk te houden heb ik je berichtjes hier verzameld.

Het is niet de bedoeling dat jullie in onduidelijkheid blijven zitten voor wat het toestel van je dochter betreft. Goed dat je je vraag bij ons neerlegt. Ik begrijp dat je al wel contact gehad hebt en dat er dus een ticket voor jullie loopt, wanneer heb je voor het laatst iets gehoord? En vul je je profiel zo volledig mogelijk in met je adresgegevens, naam waar het abonnement op staat, klantnummer en betreffende mobiele nummer? Dan kijken we even mee.

Hi Alexandra,

ik heb mijn profiel aangevuld. Problemen doen zich voor bij mijn dochter. Nummer eindigend op 886.

ik hoop echt dat er nu een oplossing komt en dat er ook een oplossingstermijn komt.

Dank alvast voor jullie hulp!

hartelijke groet,

Mark

Overigens heb ik in oktober 1 keer een sms bereicht van KPN ontvangen en verder geen enkele feedback vanuit KPN ontvangen

@Alexandra van KPN is alles nu duidelijk voor je en heb ik mijn profiel voldoende aangevuld. Ik ben wel benieuwd wanneer ik hier een opvolging op kan verwachten?

Excuses dat je niet eerder een reactie hebt gekregen ​@Mcvz. Navraag leert dat de melding nog altijd loopt en het nog even geduld hebben is, voor de definitieve oplossing die KPN biedt voor de iPhone 11 problematiek. 

@Jeroen van KPN Dank voor jouw snelle reactie, maar helaas hoor ik dit bericht nu al sinds half oktober. dus nog “even” geduld, heeft bij KPN wel een heel andere betekenis dan bij de rest van Nederland denk ik. Ik wil best nog “even” geduld hebben, maar kun jij een indicatie geven van hoeveel geduld hiervoor nog nodig is?? Mijn dochter zit sinds mei/juni met klachten en deze heb ik in augustus bij jullie winkel kenbaar gemaakt. We zijn nu ruim 4 maanden verder en ik verwacht van een bedrijf van KPN een goede oplossing, maar ook een verwachting in hoe lang dit nog gaat duren. 

Dus ik verzoek je vriendelijk iets concreter te zijn in jouw antwoord.

groet Mark

Hi Mark, veel concreter kan ik helaas niet zijn. Hoe graag ik dit ook zou willen doen, dat zou een schatting zijn die misschien niet klopt. Vandaar het verzoek om dit af te wachten. Ik ben je erg dankbaar voor je geduld. 

@Alexandra van KPN ​@Alex van KPN ​@Jeroen van KPN 

Fijn dat jullie er allemaal mee bezig zijn, maar het duurt allemaal wel erg lang. Ik hoop echt dat KPN haar verantwoordelijkheid neemt en nu snel met een oplossing komt. Afgezien van reacties op mijn berichten in dit forum en telefonisch contact op mijn initiatief. heeft KPN in de afgelopen 6 maanden 1 sms-je verzonden. Ik hoop dat jullie begrijpen dat ik dit voor een communicatiebedrijf wel erg onder de maat vind. Ik begrijp dat jullie op de helpdesk ook niet mogen zeggen, maar het management en de directie laten hier toch wel steken vallen. 

Ik wens jullie allemaal hele fijne kerst en hoop dat KPN op korte termijn met een adequate oplossing over de brug komt. 

Fijne avond,

gr Mark

Ik ben het helemaal met je eens dat het erg lang duurt ​@Mcvz 😕 Weet wel dat alle bij dit proces betrokken collega's, erg hun best doen om onze klanten hier zo snel mogelijk mee te helpen!

Ondanks dit gedoe wensen wij jullie ook hele fijne feestdagen 🎅🏼🎄🎆⛄️✨

Reageer