Skip to main content
Beantwoord

Wordt mijn iphone XR 64GB geleverd?

• September 26, 2019
  • 2 reacties
  • 96 keer bekeken

Ik heb gister vanavond een IPhone XR 64GB yellow besteld. Zou vandaag dus binnen moeten komen.
Nu lees ik op de “volg mijn bestelling” pagina dat de telefoon niet op voorraad is. Daarbij heb ik ook geen bevestigingsmail gekregen..

Wanneer is de telefoon weer op voorraad? En wanneer zou ik hem kunnen verwachten?
En zou dat mailtje misschien nog aan moeten komen? (Het is wel het goede mailadres, ik had al een mail gekregen)

Beste antwoord door Susan_

@Demya, de meeste toestellen zijn halverwege oktober leverbaar. Je krijgt een mail van ons wanneer jouw toestel er is, en hoe het leverproces verder gaat. Het is dus helaas nog even afwachten.

Heb je inmiddels wel een bestelbevestiging ontvangen?
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27
  • Moderator
  • September 28, 2019
Hi Demya, welkom hier.

Ik kijk dit graag voor je na. Zou je je profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan?

Susan_
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+21
  • Oud Moderator
  • Antwoord
  • October 1, 2019
@Demya, de meeste toestellen zijn halverwege oktober leverbaar. Je krijgt een mail van ons wanneer jouw toestel er is, en hoe het leverproces verder gaat. Het is dus helaas nog even afwachten.

Heb je inmiddels wel een bestelbevestiging ontvangen?