Skip to main content

Goedendag, 

Ik probeer voor mijn dochter een abonnement op Xbox live af te sluiten. Omdat ik geen creditcard heb en wil, wilde ik kiezen voor betalen via telefoon abonnement. Daar krijg ik echter ook een foutmelding. Kan iemand mij wellicht verstellen hoe ik dat kan aanzetten? 

 

Alvast bedankt

Maar de Xbox gebruik je toch helemaal niet via het 06 nummer / abonnement / telefoon?


Het gaat ook niet om het 06 nummer, maar om mogelijkheid om apps te betalen via factuur kpn ipv via PayPal of creditcard


Dat is alleen mogelijk met apps via de smartphone.

Ik neem aan de de Xbox op de vaste lijn (het internet via je modem) zit. Dan is die mogelijkheid er niet. Bij mijn weten bij geen enkele provider.

En de Xbox is geen app...


Ik krijg bij Xbox live de keuze om te betalen via kpn, dus de mogelijkheid is er wel. 


@KarsB, ik heb in ieder geval wat meer informatie gevonden. Waarom het bij jou niet lukt zou een moderator moeten nakijken. 


@Anneke-Anna thnx, nu maar afwachten tot een mod reageert. 


Ik krijg bij Xbox live de keuze om te betalen via kpn, dus de mogelijkheid is er wel. 

Oh, okee. Verrassend….


Hoi @KarsB, welkom bij ons op het forum. Betalingen via de factuur kunnen alleen vanaf je telefoon worden gedaan, als het via de Xbox app mogelijk is om Xbox Live af te sluiten moet dat kunnen. Ik heb zelf een PlayStation, dus of het via de Xbox app kan weet ik niet zeker. Het is niet mogelijk om zoiets op de Xbox zelf te doen, of via een computer. Het gaat alleen via het toestel zelf. 

Een andere optie is om een kaart te kopen voor Xbox Live, als je op Google zoekt naar ‘Xbox Live kaarten’ komen er al een aantal mogelijkheden :slight_smile: