Skip to main content

wilt u mij z.s.m. alle facturen toezenden van 2018 en 2019 van mijn mobiel van telfort i.v.m. mijn belastingaangifte. Ik kan niet inloggen op telfort nog op kpn. Echt heeeeeeeeel irritant.

Volgens mij kunnen facturen maar tot 6 maanden terug worden opgevraagd en heeft men bij KPN geen inzage in de facturen van Telfort. 


dank je wel voor je snelle reactie. Ik hoef ze ook maar vanaf juni 2018 en 2019 en dat lukt ook niet.


Graag gedaan @anja clous , helaas zijn juni 2018 en 2019 méér dan 6 maanden geleden en gaat het om facturen van Telfort. Ik denk niet dat het lukt, maar vul voor de zekerheid maar alvast jouw gegevens in je profiel in (de velden privé) en misschien dat een KPN-medewerker hier naar kan kijken. (De gegevens die je daar invult zijn alleen zichtbaar voor KPN)


Hoi @anja clous, welkom bij ons op het forum. Heb je de bewuste facturen inmiddels kunnen vinden? Als dat niet zo is kan je jouw gegevens (06-nummer, postcode, huisnummer, naam en geboortedatum van de contracthouder en de laatste 3 cijfers van de IBAN) op je forumprofiel toevoegen bij de vakjes waar 'privé’ bij staat. Dan zijn ze alleen voor jou en moderators te zien. Als je daarna hieronder een seintje geeft kan ik voor je kijken of ik deze facturen kan achterhalen. Ik hoor het graag van je.


Hoi @anja clous, ik heb geen reactie meer van je gezien en de gegevens zie ik ook niet op je profiel staan. Is het al via een andere weg gelukt om de facturen te krijgen?
Als we via deze weg nog iets voor je kunnen betekenen weet je ons te vinden.