Skip to main content

Goedemorgen,

Mijn vader heeft een zakelijk abonnement en er is hem aangeraden dit over te zetten naar privé, omdat hij een eenmanszaak heeft en dit voordeliger en makkelijk zou zijn. Nu willen wij dit regelen en wordt er constant aangegeven eerst contact op te nemen met de klantenservice. Dit hebben wij 2 keer gedaan en zonder overdrijven hebben wij In totaal anderhalf uur aan de lijn gehangen 5 keer doorverbonden zonder antwoord. Niemand die hier iets over weet of kan adviseren. Daarnaast zijn de KPN winkels in onze omgeving nog gesloten. Onze vraag is dus hoe gaan we dit nu regelen?

Mvg 

Hi @Sann47, wat jammer dat dit zo moeizaam verloopt!

Excuus voor de late reactie, het is erg druk bij het forum waardoor we nu pas bij jouw topic aan zijn gekomen. Is het inmiddels al gelukt? Zo nee, dan kan je vader een contractovername aanvragen via het formulier voor contractovername! 


Hi @Sann47, is het inmiddels gelukt met de contractovername? Hoor het graag :slight_smile:


Hi,

Nee, nog steeds hetzelfde probleem. De link die u doorstuurt werkt niet. We lopen constant tegen hetzelfde aan want er wordt aangegeven eerst contact op te nemen met de klantenservice (zie afbeelding) maar die kunnen ons niet voorzien van informatie. 
 

 


Hmm, het valt me op dat er een stapje ontbreekt hier! Zou je het nog eens willen proberen via het contractovername formulier op onze zakelijke website? Daar kan je wél aangeven dat je hier al iemand over gesproken hebt en kom je vervolgens verder in het formulier :slight_smile:


Ben je via deze link wel verder gekomen @Sann47?


Ik heb geen reactie meer van je ontvangen en hoop dat dit inhoudt dat het gelukt is! Als je toch nog vragen hebt, trek dan vooral weer aan de bel :slight_smile:

​