Skip to main content

Op 29 april een zakelijke bestelling geplaatst via gsmweb.nl met een iphone 15 pro max. 
 

 Heb inmiddels de simkaart ontvangen alleen de toestel niet de koopcontract willen ze ook niet ontbinden maar ik wil ook niet voor iets gaan betalen voor wat ik niet heb ontvangen gsmweb wilt mij niet helpen en kpn klantenservice ook niet. 
 

ik wil dat iemand per direct mijn zakelijke abonnement stop zet. 

Hoi @C. Terzi 

Welkom op het forum van KPN.

Om te beginnen, kent een zakelijke klant géén wettelijke bedenktijd van 14 dagen, zoals dat wel geldt voor bestellingen gedaan door consumenten.
Hierin heeft GSMWeb een goed en terecht punt, maar waar GSMWeb zich nu in verzuimd is om een onderzoek te starten (samen met PostNL) naar waar jouw iPhone 15 pro is gebleven.
Dit onderzoek moet door GSMWeb opgestart worden, aangezien dat de verkopende partij is en je dus daarmee een verkoopovereenkomst hebt gesloten.
KPN is hierin helaas geen partij!!

Het zou GSMWeb ook sieren, dat ze jouw gewoon een nieuwe iPhone 15 Pro opsturen en het zoekgeraakte toestel verder achter de schermen met PostNL gaan oplossen.

Ik adviseer je daarom ook, om een officiële klacht en ingebrekestelling in te dienen bij GSMWeb, met daarin duidelijk jouw verhaal, maar ook wat je eisen (oplossing) hierin zijn.

Deze kun je per e-mail sturen aan: info@gsmweb.nl
Of schriftelijk en aangetekend naar:

GSMWeb
Van Marwijk Kooystraat 10A
1114 AG Amsterdam-Duivendrecht

Een indiende klacht, dient GSMWeb serieus te nemen en ook de goede wijze in behandeling te nemen.

Maar je zakelijke mobiele abonnement per direct stopzetten gaat dus niet.

 

 


Hoi @C. Terzi 

Welkom op het forum van KPN.

Om te beginnen ben je al over de wettelijke bedenktijd van 14 dagen heen, waardoor je dus de bestelling niet meer ongedaan kunt maken.
Hierin heeft GSMWeb een goed en terecht punt, maar waar GSMWeb zich nu in verzuimd is om een onderzoek te starten (samen met PostNL) naar waar jouw iPhone 15 pro is gebleven.
Dit onderzoek moet door GSMWeb opgestart worden, aangezien dat de verkopende partij is en je dus daarmee een verkoopovereenkomst hebt gesloten.
KPN is hierin helaas geen partij!!

Het zou GSMWeb ook sieren, dat ze jouw gewoon een nieuwe iPhone 15 Pro opsturen en het zoekgeraakte toestel verder achter de schermen met PostNL gaan oplossen.

Ik adviseer je daarom ook, om een officiële klacht en ingebrekestelling in te dienen bij GSMWeb, met daarin duidelijk jouw verhaal, maar ook wat je eisen (oplossing) hierin zijn.

Deze kun je per e-mail sturen aan: info@gsmweb.nl
Of schriftelijk en aangetekend naar:

GSMWeb
Van Marwijk Kooystraat 10A
1114 AG Amsterdam-Duivendrecht

Een indiende klacht, dient GSMWeb serieus te nemen en ook de goede wijze in behandeling te nemen.

Maar je zakelijke mobiele abonnement per direct stopzetten gaat helaas niet meer, aangezien je al door je wettelijke bedenktijd heen bent.

 

 

Zakelijk heeft geen 14 dagen bedenktijd volgens mij. Verder heb je helemaal gelijk en moet meneer bij GSMWeb zijn voor problemen omtrent de iPhone. 


Hoi @Ik_Combineer 

Klopt helemaal!
Voor zakelijke klanten geldt inderdaad geen wettelijke bedenktijd van 14 dagen.
Na wat zoekwerk in de Algemene Voorwaarden van GSMWeb staat dat ook beschreven, maar het is niet echt duidelijk vindbaar moet ik zeggen.

Ik heb het inmiddels ook aangepast in mijn bovenstaande reactie.

Dus TS @C. Terzi zit er aan vast ben ik bang, al moet hij hoe dan ook een officiële klacht en ingebrekestelling sturen aan GSMWeb, want die iPhone 15 Pro behoort hij wel gewoon te krijgen uiteraard.

Maar dit alles staat volledig los van KPN de provider.


Reageer