Skip to main content
Beantwoord

Zakelijke data-SIM zonder daglimiet voor intensief (VR) gebruik

• December 22, 2025
  • 7 reacties
  • 80 keer bekeken

Ksenia Lanina
Nieuwkomer

Hallo,

Ik heb via het contactformulier al een aanvraag ingediend, maar helaas nog geen reactie ontvangen. Daarom probeer ik het via het forum.

Wij zijn een ingeschreven bedrijf (KvK) en zoeken een zakelijke data-oplossing zonder daglimiet voor een VR-project.
Het gaat om 6 VR-headsets die gelijktijdig worden gebruikt voor streaming en online applicaties (games / interactieve trainingen), gedurende ongeveer 8 uur per dag.

Belangrijke eisen:

• Geen daglimiet en geen handmatige SMS-bevestigingen voor extra data

• Ruime maandelijkse FUP (richtlijn: ≥ 1 TB per maand)

• Geschikt voor gebruik in een 5G-router (ZTE MU5002)

• Zakelijke / IoT / data-SIM oplossing

• Bij voorkeur mogelijkheid tot test-SIM (7–14 dagen)

Mijn vraag:
Welke KPN zakelijke of IoT-oplossing is hiervoor geschikt, en hoe kan ik rechtstreeks in contact komen met een accountmanager die hierover kan meedenken?

Ik hoor graag welke opties er zijn, inclusief voorwaarden voor tethering/hotspotgebruik.

Alvast dank!

Met vriendelijke groet,
Ksenia

Beste antwoord door TDN

Geen kans om met zakelijke abo's meer dan 1TB/maand tenzij men wil meer betalen voor buitenbundel (€0,01 per MB)

Zakelijke data-sim abo's

IoT abo's zijn goedkoper maar men mag nog minder data gebruiken

KPN Internet of Things Abo's

7 reacties

• December 22, 2025

Ik denk niet dat KPN dit heeft. Of het kost enorm veel geld. Heb je al naar Odido Klik&Klaar gekeken? 

Bellen naar de zakelijke helpdesk kan op nummer 0800-0403.

Jasper van KPN
Moderator

Hoi ​@Ksenia Lanina, welkom op de community. We hebben hier geen volledig zicht op zakelijke abonnementen, doordat de community vooral voor particulieren is. Je kunt het nummer bellen dat Marlon noemt en met hen kijken wat de mogelijkheden zijn, zij zullen daar meer zicht op hebben dan ons.

TDN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+13
  • Wijsgeer
  • Antwoord
  • December 25, 2025

Geen kans om met zakelijke abo's meer dan 1TB/maand tenzij men wil meer betalen voor buitenbundel (€0,01 per MB)

Zakelijke data-sim abo's

IoT abo's zijn goedkoper maar men mag nog minder data gebruiken

KPN Internet of Things Abo's

Ksenia Lanina
Nieuwkomer
  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • December 29, 2025

Dank je wel voor je reactie, ​@Marlon92 
Ik begrijp dat dit soort oplossingen vaak duur zijn, dat is inderdaad het probleem.

Ik heb al geprobeerd te bellen met de zakelijke helpdesk, maar daar werd ik doorverwezen naar iot met het verzoek om het contactformulier te gebruiken (zoals op de KPN IoT-pagina). Dat heb ik gedaan, maar daar heb ik helaas ook nog geen reactie op gekregen.

Ksenia Lanina
Nieuwkomer
  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • December 29, 2025

Dank je wel voor je reactie, ​@Jasper van KPN 
Ik begrijp dat ik hiervoor het beste telefonisch contact kan opnemen met Zakelijk. Dat ga ik doen.

Bedankt voor het meedenken.

Ksenia Lanina
Nieuwkomer
  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • December 29, 2025

Dank voor je uitgebreide reactie ​@TDN !

Deze screenshot is precies het type informatie waar ik naar op zoek ben. Zou je kunnen aangeven waar deze gegevens vandaan komen (welke pagina of welk KPN-onderdeel)?

Als dit alleen via direct contact met een accountmanager loopt, hoor ik graag hoe ik daar het beste terechtkom.

P.S. Mijn concrete vragen:

Is dit een officieel KPN Zakelijk data-SIM aanbod?

Via welke route kan ik dit bekijken of aanvragen (website, accountmanager, specifiek formulier)?

Geldt dit ook voor gebruik in een 5G-router (tethering/hotspot)?

Deze vragen zijn denk ik niet voor de community bedoeld, maar voor een accountmanager die over prijzen en zakelijke data-oplossingen gaat.

TDN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+13
  • Wijsgeer
  • December 29, 2025