Skip to main content
Beantwoord

Zakelijke voicemail

  • August 10, 2020
  • 4 reacties
  • 47 keer bekeken

Hi, 

 

Ik heb ruim een maand geleden een zakelijke voicemail aangevraagd en bevestiging hiervan ontvangen. Vanmorgen met de klantenservice gebeld, de aanvraag is wel zichtbaar maar niet uitgevoerd. De reden hiervan is onbekend en het verzoek is om dit nogmaals aan te vragen (met weer een wachttijd van 30 dagen). Ik heb nog een reply gestuurd op de mailbevestiging van de aanvraag, maar dan krijg ik de volgende reactie: 

Hartelijk dank voor uw e-mailbericht.

 

Uw verzoek wordt binnen tien werkdagen in behandeling genomen. Na verwerking ontvangt u van ons een bevestiging.

 

Op geen enkele manier lijkt dit snel opgelost te kunnen worden. En waarom moet ik opnieuw een aanvraag indienen, terwijl de huidige aanvraag zichtbaar is en goed is ingediend. 

 

Ik hoop dat jullie mij verder kunnen helpen (op korte termijn).

Beste antwoord door PeterG

Ik denk zo maar dat u dan bij KPN ZAKELIJK moet zijn. Dit is de consumentenafdeling.

zakelijkforum.kpn.com

tel.nr. zakelijk 0800-0403

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • Antwoord
  • August 10, 2020

Ik denk zo maar dat u dan bij KPN ZAKELIJK moet zijn. Dit is de consumentenafdeling.

zakelijkforum.kpn.com

tel.nr. zakelijk 0800-0403


  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • August 10, 2020

Dank voor de reactie Peter.

Ik probeer mijn bericht op het zakelijke forum te zetten, net een account aangemaakt, maar ik heb geen rechten om een nieuw topic te plaatsen :frowning2:


  • August 10, 2020

Dank voor de reactie Peter.

Ik probeer mijn bericht op het zakelijke forum te zetten, net een account aangemaakt, maar ik heb geen rechten om een nieuw topic te plaatsen :frowning2:

Hallo @Olaf2810 , dan moet je natuurlijk eerst nog door de ‘ballotagecommissie’.:relaxed:


Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33

Ha @Olaf2810, welkom! Je bent door de commissie! Je kunt je vraag nu op het zakelijke forum stellen :-). Succes!