Skip to main content

zeer nette Service en zeer netjes en goed geholpen.

  • January 12, 2021
  • 1 reactie
  • 15 keer bekeken

Jelle Croese
Nieuwkomer

Vandaag een zeer vriendelijke dame aan de telefoon gehad. Die een factuur probleem keurig netjes opgelost  heeft voor mij. 

Dus klagen kan iedereen maar dit is een compliment voor deze dame die deze zeer vriendelijke en goede service heeft geboden. 

 

Vriendelijke groet 

Jelle Croese

*Admin: telefoonnummer verwijderd i.v.m. privacy. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1 reactie

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Hallo en welkom op het forum @Jelle Croese. Wat leuk dat je dit positieve bericht hier op het forum deelt. Ik zal mijn collega laten weten dat ze jou goed heeft geholpen!