Skip to main content

Continu 5G en 4G valt weg en E in display. Ik heb sinds kort ook deze problemen in Rijnmond gebied Schiedam, Rotterdam, Hoogvliet, Rhoon, Portugaal, Spijkenisse en Barendrecht in al deze plaatsen continu problemen. Voorheen nooit dit probleem gehad. Ook reset uitgevoerd en handmatig op 4g. Continu problemen.

 

Iphone 12 mini.

Ik heb hetzelfde probleem maar dan in Ede. Iedere keer valt mobiel internet weg buiten. 

Wifi uitzetten soms wil wel eens helpen.

Wat doen we eraan?

 


Het forum staat er vol mee na een brakke update van Apple. Vooral getroffen 11, 12 en SE2020 1ste generatie. 

Er is nog geen oplossing. Kpn is in gesprek met Apple. 

Verzoek is kpn te bellen met storingsmelding. Des te meer er zijn des te beter het is.

 

Het gratis nummer van kpn is 0800-0402 ( <- indien mobiel aantikken om te bellen)
Je kunt bellen van maandag t/m vrijdag van 08:00 tot 18:00 uur
en op zaterdag van 08:00 tot 17:00 uur
Zon- en feestdagen gesloten.


Sinds vandaag geen uitval meer gehad. Continu Q-music app niet uitgevallen tijdens fietsen en treinreis.
 

KPN iets aangepast?


Goedemorgen, fijn dat het weer beter lijkt te gaan @Wil_I_am, mochten jullie hier toch weer problemen mij krijgen bel dan vooral even met 0800-0402 of kom langs een winkel. Mijn collega's daar kunnen hier het beste mee helpen. Als het niet ter plekke opgelost kan worden, kan er een melding worden aangemaakt voor de technische dienst.


Ook slechte verbinden met iPhone SE2.

Heel vervelend, is zakelijk toestel en kan er dus vaak niets mee behalve bellen.

KPN wat doen jullie daaraan?


Gedeelde smart is halve smart… Blij om te weten dat het een onderkend probleem is, maar baal er wel van dat dit nu al zolang duurt. Ook ik ondervind regelmatig het wegvallen van 4G. Erg irritant als je je telefoon zakelijk nodig hebt zeker als je MFA moet gebruiken en codes nier binnenkomen…

Hopen op een snelle oplossing hiervoor want dit is erg irritant

 


Reageer