Gewoon melding maken bij KPN en afwachten. Ik heb er al ruim 1,5 maand last van.
Sinds afgelopen 2 weken ineens met vlagen slecht bereik. Betreft iPhone 12.
het resetten van de instellingen e.d. al gedaan maar geen verbetering.
wat kan ik nu doen, dit is echt heel vervelend. Andere die kpn hebben en een iPhone hebben nergens last van (in mijn omgeving dan).
Je hebt alles gedaan wat je kon doen. Bel in dit geval met onze klantenservice op 0800 - 0402 om een melding voor de technische dienst te maken, dit is belangrijk. Vertel zoveel mogelijk over je probleem: wat je ervaart, hoe lang al, waar precies, en wat je al geprobeerd hebt.
Weet dat het onderzoek loopt, als je een melding aan laat maken, hoor je het zo gauw er nieuws en/of een oplossing is.
Ik heb hier al 1-2 maanden af en toe last van, en eerder een melding gemaakt, maar de laatste week heb ik het idee dat de frequentie van uitvallen hoger is geworden.
Geen idee of dat puur mijn gevoel is, iemand die dit herkent?
Verschilt per dag. Vandaag ging het iets beter, gisteren was het weer erger. Ik zie niet echt een patroon.
Sinds afgelopen 2 weken ineens met vlagen slecht bereik. Betreft iPhone 12.
het resetten van de instellingen e.d. al gedaan maar geen verbetering.
wat kan ik nu doen, dit is echt heel vervelend. Andere die kpn hebben en een iPhone hebben nergens last van (in mijn omgeving dan).
Je hebt alles gedaan wat je kon doen. Bel in dit geval met onze klantenservice op 0800 - 0402 om een melding voor de technische dienst te maken, dit is belangrijk. Vertel zoveel mogelijk over je probleem: wat je ervaart, hoe lang al, waar precies, en wat je al geprobeerd hebt.
Weet dat het onderzoek loopt, als je een melding aan laat maken, hoor je het zo gauw er nieuws en/of een oplossing is.
Klantenservice doet niks, zegt dat je het moet uitzitten.
wat een blamage voor KPN, dit gaat jullie grote imagoschade bezorgen als er geen alternatief wordt aangeboden. Je kunt klanten niet wekenlang in de problemen laten zitten wegens een known error
Nou dat wekenlang in de problemen laten zitten doen ze gewoon. Hier nu week 3 met helemaal geen bereik.
Geen bevestiging op schrift
Geen oplossing
Geniet van het mooie weer en bel vooral nog eens
De weken gaan voorbij en nog steeds geen enkel bericht vanuit KPN…
Ik heb ook niets meer gehoord (dat ik weet dan, want ik krijg soms oproepen niet eens binnen) kan ik verwachten dat jullie mij gaan bellen? Heeft het zin om zelf weer te bellen?
Tot nu toe heb ik nooit wat vernomen, alleen als jezelf belt.
wat is de status van dit probleem? ik heb een ticket aan laten maken en 18 juli voor het laatst een sms gehad dat er hard aan het probleem gewerkt word en we compensatie krijgen vanaf 23 mei… maar hierna geen verdere informatie meer ontvangen
Heb je al meer gehoord dan mij. Ik nog niets gehoord na mijn melding.
Enigste melding die ik heb gehad was toen ik bij de KPN-winkel langs ging. Na een simpele melding dat ik al weken problemen had, kreeg ik meteen een kortaf-antwoord dat het aan de IPhone lag en dat ik maar langs Apple moest gaan. Vooral snel afwimpelen. Neem ik KPN kwalijk, zo ga je niet met klanten om.
Hier in Oostenrijk prima 4G op Oostenrijkse netwerk. Beter dan de KPN ellende in Nederland.
@McMunro heel spijtig om te lezen dat je zo afgewimpeld bent in de KPN winkel! Weet jij of er wel een ticket voor jou is aangemaakt? Dat is wel belangrijk, zodat we onderzoek kunnen doen, maar ook om je op de hoogte te kunnen houden. Mocht dit niet gebeurd zijn, bel dan alsnog met 0800-0402. Mijn collega's helpen je dan graag verder.
Als er al een ticket aangemaakt is voor je, dan is het niet nodig om opnieuw contact op te nemen. Er zal dan contact met je opgenomen worden, onder andere middels sms. Dit kan helaas wel even duren, zoals jullie gemerkt hebben.
@McMunro heel spijtig om te lezen dat je zo afgewimpeld bent in de KPN winkel! Weet jij of er wel een ticket voor jou is aangemaakt? Dat is wel belangrijk, zodat we onderzoek kunnen doen, maar ook om je op de hoogte te kunnen houden. Mocht dit niet gebeurd zijn, bel dan alsnog met 0800-0402. Mijn collega's helpen je dan graag verder.
Als er al een ticket aangemaakt is voor je, dan is het niet nodig om opnieuw contact op te nemen. Er zal dan contact met je opgenomen worden, onder andere middels sms. Dit kan helaas wel even duren, zoals jullie gemerkt hebben.
Het is “niet nodig opnieuw contact op te nemen” “het kan helaas wel even duren zoals jullie gemerkt hebben”
Tegen wie denkt u dat u spreekt? Een kleuterklas? Wij zijn betalende klanten zonder bereik.
Inmiddels weer 2 weken verder, geen SMS, geen contact vanuit KPN. 0800-0402 bellen om je probleem opnieuw voor te leggen.
Top bellen we die toch weer,…. Zwaar geïrriteerde meneer aan de andere kant van de lijn welke duidelijk klaar was met de zoveelste vraag over 5G en een Iphone 12. Hij kon er niks aan doen, wilde geen antwoord geven op compensatie van 2 abonnementen, daarbij had ik toch niet heel veel recht op compensatie want het ticket was nog niet zo oud….. “Dat is niet zo gek als KPN eind mei mijn eerste klacht niet in het systeem zet.” Hij kon wel aangeven dat er wel een oorzaak gevonden was. Ook liet hij weten dat het niet mee ging werken als ik mijzelf elke 2 weken zou melden. Mijn reactie daarop was natuurlijk “Dan moet KPN misschien meer communiceren over de status, of inderdaad SMS’en of mailen wanneer een klacht in het systeem word gezet.”
De meneer gaf hier geen reactie op een leek het allemaal maar onzin te vinden, toch kon hij ondanks die houding wel melden dat het inmiddels over 10.000den meldingen ging. 1 mailtje is genoeg om al die mensen in 1 keer een update te geven.
De reactie omtrent inschakelen rechtsbijstand viel compleet in verkeerde aarde en het gesprek werd toen snel afgerond.
KPN wat een verschrikkelijk lakse houding in deze situatie, ik ben andere service van jullie gewend!
Het is “niet nodig opnieuw contact op te nemen” “het kan helaas wel even duren zoals jullie gemerkt hebben”
Tegen wie denkt u dat u spreekt? Een kleuterklas? Wij zijn betalende klanten zonder bereik.
Klopt, en we vinden het ook echt vervelend dat jullie deze problemen ervaren. We zijn ermee bezig. Zodra er nieuws of informatie is, dan hoor je dat ook. Mits er een ticket voor je is. Maar we proberen hier wel realistisch in te zijn. Het kan even duren voordat je wat hoort.
Hoe weet ik of er echt een ticket van mij is? ik heb een aantal weken geleden gebeld zal op een lijst gezet worden voor updates maar nog 0,0 reactie van KPN gehad. probleem lijkt alleen maar erger te worden.
Goeie vraag @ngommers. Als er ticket is aangemaakt dan krijg je binnen ? dagen daar een sms’je over. Je zou nog een keer kunnen bellen om het na te vragen. Tip: mocht je een medewerker treffen die nog nooit van dit probleem heeft gehoord of beweert het niet na te kunnen kijken: meteen de verbinding verbreken en terugbellen. Hopelijk tref je dan iemand die weet wat “service” betekent.
Aangezien ik meerdere keren met KPN aan de telefoon heb gehangen, doorverwezen ben naar de afdeling om mijn contract te ontbinden, vervolgens weer verwezen ben naar een meneer die mij gerust wilde stellen.. Aangezien hij ‘met zn handen gebonden zit’.
Ja ik snap dat het voor KPN ook een probleem is. Maar ik heb nul bevestiging vanuit KPN gekregen, geen mail, geen sms etc. Zij weten dat ik een iPhone 12 Pro heb en de problemen enorm vervelend zijn geworden. Ik kan mijn klanten niet eens meer bellen met mn telefoon. Ik heb gewoon vaker NUL bereik. Ik betaal voor een abonnement die ik niet kan gebruiken. Mijn telefoon werkt voor 10% buiten WIFI gebieden. De rest moet ik op WIFI bellen, anders ben ik gewoon niet bereikbaar.
Zelfs niet naar 112.. Bijzonder he ;-)
Een update had op zn minst van KPN kunnen komen naar alle klanten. En ze geven wel telefonisch aan dat er een ticket is aangemaakt, maar ik krijg er geen bevestiging van..
Aangezien ik meerdere keren met KPN aan de telefoon heb gehangen, doorverwezen ben naar de afdeling om mijn contract te ontbinden, vervolgens weer verwezen ben naar een meneer die mij gerust wilde stellen.. Aangezien hij ‘met zn handen gebonden zit’.
Ja ik snap dat het voor KPN ook een probleem is. Maar ik heb nul bevestiging vanuit KPN gekregen, geen mail, geen sms etc. Zij weten dat ik een iPhone 12 Pro heb en de problemen enorm vervelend zijn geworden. Ik kan mijn klanten niet eens meer bellen met mn telefoon. Ik heb gewoon vaker NUL bereik. Ik betaal voor een abonnement die ik niet kan gebruiken. Mijn telefoon werkt voor 10% buiten WIFI gebieden. De rest moet ik op WIFI bellen, anders ben ik gewoon niet bereikbaar.
Zelfs niet naar 112.. Bijzonder he ;-)
Een update had op zn minst van KPN kunnen komen naar alle klanten. En ze geven wel telefonisch aan dat er een ticket is aangemaakt, maar ik krijg er geen bevestiging van..
heb precies hetzelfde alleen dan met een Samsung toestel. Om gek van te worden. Elke dag hetzelfde gezeik met bellen en gebeld worden. Nog steeds geen internet,inmiddels al 2 tickets aangemaakt en heb zelf op de eerste ticket nog geen bevestiging gehad. Bellen heeft geen zin meer met ze want je krijgt het standaard verhaal te horen dat je maar moet afwachten.
Ik ben sinds gisteren (pas) de ‘gelukkige’ eigenaar van een (youfone) sim op het kpn netwerk. Mijn probleem is alleen geen mobiel internet, terwijl er wel een 5G connectie aangegeven wordt…?!! Bellen gaat wel maar dat gebruik ik prive natuurlijk amper.
Na 4x bellen met YF en instellingen veranderen uiteindelijk sim op andere oude telefoon geprobeerd (notabene een iphone11) en die wel werkte. Kon me niet voorstellen dat ik van de ene dag (provide Lebara 4G, ook KPN) op de andere mn telefoon het probleem zou zijn. Dus gaan googelen en toen pas dit euvel gevonden. Daarop weer met youfone gebeld en die begrepen het euvel toen in 1x ook (na standaard script weer afgedraaid te hebben) en zouden bij KPN een verzoek inleggen waar ik een reactie op zou krijgen binnen ca 2/3 werkdagen. Ik begrijp nu dat dat een illusie is. Daarop zelf maar met KPN gaan bellen (wel netjes te woord gestaan) echter ook tegen dezelfde muur als velen aan gelopen dus resultaat en “u moet maar afwachten want er zijn er nog duizenden voor u….” :-( Maar mss zou er binnenkort toch een oplossing komen al kon/wilde hij er niet veel over zeggen. Hij vertelde wel dat sommige met een 11 een upgrade naar een 13 zouden krijgen… Ik vraag me alleen af of dat is voor gebruikers die hun telefoon via KPN hebben en niet (zoals ik) een sim only. Ik wacht het heel even af maar denk dat ik dan het contract ga laten ontbinden met youfone. Ik wil alleen wel mn nummer behouden natuurlijk. Iemand daar al ervaring mee?
Hier ook vaak wegvallen van 5G of volledig wegvallen. Enorm traag ook. Ligt niet aan het toestel want is een Samsung S24 Ultra. Begreep vandaag van een medewerker van de Klantenservice dat KPN al geruime tijd met een storing op het netwerk kampt en dat ze het niet opgelost krijgen. Is bij mij begonnen toen ze het nieuwe 5G netwerk hebben aangezet!
Erg jammer dat KPN z’n weinig updates geeft. al jaren een te vrede klant maar door dit issue waar geen communicatie over is vanuit KPN is dat erg veranderd inmiddels. Een collega van mij heeft een nieuwe iPhone gekocht en weg problemen, ik heb daar helaas de financiële middelen niet voor dus KPN kan ik van jullie een nieuwe iPhone krijgen om van deze problemen af te zijn?
Goedemorgen @Squall1984 en @ngommers. Dit is natuurlijk een hele nare situatie maar dit proces verloopt via de technische dienst. Je zal als er een ticket is aangemaakt via de route op de hoogte worden gehouden.
Mocht dit niet gebeurd zijn, bel dan alsnog met 0800-0402. Mijn collega's helpen je dan graag verder.
Goedemorgen @Squall1984 en @ngommers. Dit is natuurlijk een hele nare situatie maar dit proces verloopt via de technische dienst. Je zal als er een ticket is aangemaakt via de route op de hoogte worden gehouden.
Mocht dit niet gebeurd zijn, bel dan alsnog met 0800-0402. Mijn collega's helpen je dan graag verder.
Beste Remco/KPN wat wordt er verstaan onder op de hoogte gehouden worden? KPN communiceert hierin niet. op 14 juli contact gehad, op 18 juli krijg ik een sms dat het langer dan 2 weken kan duren maar verder hoor je helemaal niets.
Helaas heeft de update naar iOS 17.6 het probleem ook niet opgelost. Vandaag alweer even geen bereik gehad of slechts Edge.
Laatste reactie van KPN was 18 juli in de vorm van een SMS.