Skip to main content

Sinds afgelopen donderdag heb ik zeer slechte verbinding. Er staat vaak ook dat er vol verbinding hoort te zijn met 5g alleen doet mij. Heb ik verbinding met E ipv 5G, terwijl er personen naast mij zitten die wel verbinding met 5G hebben en ook bij KPN.

Heb alles in mijn instellingen al na gekeken maar zie niks geks. Volgens kpn zijn er ook geen storingen. Maar het is een zeer irritant probleem en zou graag willen weten wat het is en wat het probleem is en hoe het opgelost kan worden.

ik zie wel dat als ik naar In stellingen > mobiel netwerk > mobieledatanetwerk ga dit leeg is bij mij, maar ik weer niet of dit het probleem is.

ook gebruikt mijn telefoon heeel veel data, terwijl hij op het wifi zit… 

Ook ik meld me hier Iphone 12pro momenteel met ios18 Beta, al een maand last van, alles al gereset en een nieuwe simkaart ontvangen. Geen permanente oplossing. Kom net terug van een weekendje Friesland daar leek het redelijk goes te gaan. Ben vooral in Venlo en Eindhoven en daar schiet hij vaak terug op ‘E’. Met maar 2 streepjes verbinding. Heb een ticket aan gemaakt bij de tech ische dienst.. ben benieuwd hoe lang dit nog gaat duren, en wat de compensatie gaat zijn… en anders stap ik over.

Aanbieder instellingen al geprobeerd?

Instellingen → algemeen → over dan zou je een pop-up moeten krijgen. Daarna telefoon herstarten. 
 

wordt van gisteren uitgerold heb ik begrepen.
 


 

Heb dit ook net gechecked maar kreeg geen melding mijn versie is nu 58.5.10.

 

net geupdate naar ios 18.0 (22A5307f)

 


ik heb versie 58.5.10 op een iphone 12 pro max en mn probleem is er nog. wellicht ipv hier een chatroom van te maken kunnen we dit gewoon laten voor probleem meldingen en wellicht als kpn eindelijk zo ver is de probleem oplossing.

 

top dat je mee probeert te helpen maat klantenservice geeft aan dat ze hiervan niets weten, dit leidt alleen maar tot onduidelijkheid.

Ik heb dit van de klantenservice te horen gekregen, wel van de zakelijke klantenservice. 
voor mijn vrouw en zoontje is het met die nieuwe aanbieder instellingen opgelost. Dus dat meld ik hier. 
 

heb jij toevallig iOS18 al geïnstalleerd omdat je een veel hogere versie hebt? Dan is het misschien slim om dat door te geven zodat ze dat mee kunnen nemen… 


zelfe probleem, geen beta os, gewoon laatste versie ios 17.x kpn versie is 58.1


ik heb versie 58.5.10 op een iphone 12 pro max en mn probleem is er nog. wellicht ipv hier een chatroom van te maken kunnen we dit gewoon laten voor probleem meldingen en wellicht als kpn eindelijk zo ver is de probleem oplossing.

 

top dat je mee probeert te helpen maat klantenservice geeft aan dat ze hiervan niets weten, dit leidt alleen maar tot onduidelijkheid.

Ik heb dit van de klantenservice te horen gekregen, wel van de zakelijke klantenservice. 
voor mijn vrouw en zoontje is het met die nieuwe aanbieder instellingen opgelost. Dus dat meld ik hier. 
 

heb jij toevallig iOS18 al geïnstalleerd omdat je een veel hogere versie hebt? Dan is het misschien slim om dat door te geven zodat ze dat mee kunnen nemen… 

klopt gebruik ios 18 beta 3. KPN is vanaf mijn kant op de hoogte van deze issues. Wat ik al aan gaf, als het probleem van de iphone 11 van vorige keer een indicator is kan dit nog wel even duren. Het gene wat vooral stoort is de communicatie omtrent dit probleem, het personeel wat niets weet van dit probleem, het personeel wat ‘meer’ denkt te weten van dit probleem. 


Vanuit KPN Zakelijk net een mail ontvangen. 

 


dit is het enige wat ik vandaag heb ontvangen. we gaan het meemaken


dit is het enige wat ik vandaag heb ontvangen. we gaan het meemaken

Hier ook vandaag (pas) ontvangen. Eenzelfde toezegging als hierboven zou op z’n plek zijn.


Met mij iPhone 14 Pro Max werkt band test niet meer.

 

aanbiedersinstellingen staan op 58.1

 


Ook hier dezelfde problemen:

Apple iPhone 12 mini met iOS 17.5.1

Fysieke simkaart met aanbieder: KNP NL 58.1


Hier ook problemen, eigenlijk al een maand lang, maar nooit de link naar een groter probleem gelegd.

Het is super irritant, ik gebruik de verbinding ook voor werk en kan nu gewoon niet lekker werken.

 

Het is fijn dat KPN de zakelijke klanten tegemoet komt, maar hoe zit dat met particuliere klanten? Ik betaal voor onbeperkt 5G en krijg gewoon niet geleverd.

 

 

Ik heb al aangeboden mijn simkaart (tijdelijk) op een e-sim over te zetten, maar de klantenservice kon dat niet. KPN geeft aan dat het afwachten is.


dit is het enige wat ik vandaag heb ontvangen. we gaan het meemaken

Hier ook vandaag (pas) ontvangen. Eenzelfde toezegging als hierboven zou op z’n plek zijn.

 

Als het goed is kun je die aanvragen nadat de storing is opgelost:

 

https://www.kpn.com/service/vergoeding.htm


Hier ook problemen, eigenlijk al een maand lang, maar nooit de link naar een groter probleem gelegd.

Het is super irritant, ik gebruik de verbinding ook voor werk en kan nu gewoon niet lekker werken.

 

Het is fijn dat KPN de zakelijke klanten tegemoet komt, maar hoe zit dat met particuliere klanten? Ik betaal voor onbeperkt 5G en krijg gewoon niet geleverd.

 

 

Ik heb al aangeboden mijn simkaart (tijdelijk) op een e-sim over te zetten, maar de klantenservice kon dat niet. KPN geeft aan dat het afwachten is.


Hier gebruik ik alleen een e-sim, dus daar ligt het ook niet aan (sinds eind mei last van problemen).

 

PS: bedankt voor de tip!


 @st00mwals  @dfrenner Hebben jullie al gebeld met onze klantenservice om een ticket aan te laten maken? Het onderzoek loopt bij onze technische dienst. Zo weten zij dat 't bij jullie ook speelt en word je op de hoogte gesteld zo gauw er nieuws is.


Ook met KPN NL 58.1 nog steeds problemen, vanmorgen viel de verbinding terug naar Edge toen ik in de auto onderweg was.


Hoi @zeilbood en bedankt voor jouw bericht.

Heb je hier al over gebeld met onze klantenservice zodat er een ticket kan worden aangemaakt voor de technische dienst? Als je ons belt op het gratis nummer 0800 0402 (en geef dan vervolgens aan dat je graag een medewerker wenst te spreken) dan kan er ook voor jou een melding worden aangemaakt. 


 @st00mwals  @dfrenner Hebben jullie al gebeld met onze klantenservice om een ticket aan te laten maken? Het onderzoek loopt bij onze technische dienst. Zo weten zij dat 't bij jullie ook speelt en word je op de hoogte gesteld zo gauw er nieuws is.

Nee jullie klantenservice zegt, het probleem is bekend, we zijn ermee bezig, geduld…


 @st00mwals  @dfrenner Hebben jullie al gebeld met onze klantenservice om een ticket aan te laten maken? Het onderzoek loopt bij onze technische dienst. Zo weten zij dat 't bij jullie ook speelt en word je op de hoogte gesteld zo gauw er nieuws is.

Nog een keer gebeld, advies is nu om langs een KPN winkel te gaan


Ook ik loop al sinds eind mei met dit probleem. iPhone 12 Pro. Heb inmiddels een nieuwe simkaart, alle netwerkinstellingen gereset, maar blijf hier last van houden.

Telefoongesprekken en internet valt continu weg, waardoor ik niet met klanten kan bellen en de route onderweg naar locaties niet kan vertrouwen. Sta op het punt een nieuwe telefoon te kopen vanwege dit probleem.. Gaat KPN een deel daarvan vergoeden? 


 @st00mwals  @dfrenner Hebben jullie al gebeld met onze klantenservice om een ticket aan te laten maken? Het onderzoek loopt bij onze technische dienst. Zo weten zij dat 't bij jullie ook speelt en word je op de hoogte gesteld zo gauw er nieuws is.

Nog een keer gebeld, advies is nu om langs een KPN winkel te gaan

Hoi @dfrenner , ik kan je toch alleen maar het advies geven om nogmaals te bellen zodat er een ticket kan worden aangemaakt, vanuit de winkel kan men hierin niks voor je betekenen. 


Dag @RemcoNiet, bedankt voor jouw bericht en welkom hier op onze Community!

 

Ook ik loop al sinds eind mei met dit probleem. iPhone 12 Pro. Heb inmiddels een nieuwe simkaart, alle netwerkinstellingen gereset, maar blijf hier last van houden.

Telefoongesprekken en internet valt continu weg, waardoor ik niet met klanten kan bellen en de route onderweg naar locaties niet kan vertrouwen. Sta op het punt een nieuwe telefoon te kopen vanwege dit probleem.. Gaat KPN een deel daarvan vergoeden? 

Heb je hier ook al voor gebeld met onze klantenservice op het gratis nummer 0800 0402? Vanuit daar kan er een ticket worden aangemaakt voor de technische dienst die volop met het onderzoek bezig zijn. Mocht je dit nog niet hebben gedaan, is dat wel wat ik je wil adviseren te doen! 


 @st00mwals  @dfrenner Hebben jullie al gebeld met onze klantenservice om een ticket aan te laten maken? Het onderzoek loopt bij onze technische dienst. Zo weten zij dat 't bij jullie ook speelt en word je op de hoogte gesteld zo gauw er nieuws is.

Ja, gistermiddag gedaan.


In bezit van iPhone 11 en KPN mobiel. Ervaar dezelfde klachten wachten op een oplossing..


Afgelopen twee dagen van het kastje naar de muur gestuurd met een IPhone 11 op 4G die problemen zoals hierboven omschreven heeft. Ik probeerde zojuist een ticket aan te laten maken via 0800-0402 en kreeg te horen dat ze dat liever niet doen want dan krijgen ze teveel tickets om af te handelen en vertraagt dit de weg naar de oplossing… Zit zelf in de IT en we willen juist al die tickets zodat we de omvang van het probleem kunnen inschatten en belangrijker, de klant kunnen helpen en informeren. Ik ben lange tijd een tevreden KPN klant geweest, dit gaat me wel wat ver. 


Dag @RemcoNiet, bedankt voor jouw bericht en welkom hier op onze Community!

 

Ook ik loop al sinds eind mei met dit probleem. iPhone 12 Pro. Heb inmiddels een nieuwe simkaart, alle netwerkinstellingen gereset, maar blijf hier last van houden.

Telefoongesprekken en internet valt continu weg, waardoor ik niet met klanten kan bellen en de route onderweg naar locaties niet kan vertrouwen. Sta op het punt een nieuwe telefoon te kopen vanwege dit probleem.. Gaat KPN een deel daarvan vergoeden? 

Heb je hier ook al voor gebeld met onze klantenservice op het gratis nummer 0800 0402? Vanuit daar kan er een ticket worden aangemaakt voor de technische dienst die volop met het onderzoek bezig zijn. Mocht je dit nog niet hebben gedaan, is dat wel wat ik je wil adviseren te doen! 

Zojuist geprobeerd een ticket aan te laten maken. Dit wil men liever niet om de hoeveelheid werk die daaruit voorkomt te voorkomen. Dus slechts een notitie op de klantenkaart en geen ticket. 


Hi all, 

Ik lees hier dat het niet lukt om een ticket aan te maken via de klantenservice. Dit is niet juist, ik heb dit dan ook intern meegenomen zodat het niet meer voorkomt. 

Het is juist van belang om een ticket aan te maken specifiek voor je eigen 06-nummer, zo kunnen wij dit monitoren en koppelen aan je abonnement. Dan word het meegenomen in het onderzoek en word je ook op de hoogte gehouden via e-mail en sms tot dit wordt opgelost. 

Kortom: neem contact met ons op om een ticket aan te maken! Ons gratis nummer is 0800 0402. We zijn bereikbaar maandag t/m vrijdag van 08.00 tot 18.00 uur. Zaterdag van 08.00 tot 17.00 uur.

 


Reageer