Dank, dan proberen we het nog een keer!
Het ticket is aangemaakt, met de kanttekening dat het lang kan duren voordat er reactie op komt omdat er al zoveel tickets zijn, dus voelde het als een keuze om het dan wel of niet te doen. Toch gekozen voor een ticket omdat je anders helemaal losstaat van enige voortgang of oplossing. Laat het snel opgelost zijn, want vooral als er in noodsituaties geen internet of bellen voorhanden is, dan zijn de gevolgen niet te overzien.
Het blijkt inderdaad zo te zijn dat ze liever geen ticket maken en er alles aan doen om daar onderuit te komen. Er wordt gesproken over een “coulance” regeling die in de maak zou zijn. Ik heb hierbij aan gegeven dat van coulance geen sprake is omdat KPN in gebreke is. Heb moeten praten als brugman om een ticket te laten maken zodat er in ieder geval iets geregistreerd is. Er is ook geen email adres waar communicatie vastgelegd kan worden dus dan is de enige mogelijkheid om KPN formeel in gebreke te stellen een ouderwetse brief. Maakt het niet makkelijker.
Mijn vrouw en ik hebben ook allebei een 12 mini en al een maand hetzelfde probleem. Behalve internet lukt bellen ook niet altijd
Het blijkt inderdaad zo te zijn dat ze liever geen ticket maken en er alles aan doen om daar onderuit te komen. Er wordt gesproken over een “coulance” regeling die in de maak zou zijn. Ik heb hierbij aan gegeven dat van coulance geen sprake is omdat KPN in gebreke is. Heb moeten praten als brugman om een ticket te laten maken zodat er in ieder geval iets geregistreerd is. Er is ook geen email adres waar communicatie vastgelegd kan worden dus dan is de enige mogelijkheid om KPN formeel in gebreke te stellen een ouderwetse brief. Maakt het niet makkelijker.
Nee. Dat is er niet. Mijn collega's horen gewoon een melding/ticket te maken voor de technische dienst. Zodat jouw issue met je telefoon geregistreerd staat en je hier ook updates over kunt ontvangen. Nu ben ik er van overtuigd dat dit in de meeste gevallen ook gewoon gebeurt. Ik neem je signaal in ieder geval mee en zal doorgeven aan de managers van de telefonische ingang.
Mijn vrouw en ik hebben ook allebei een 12 mini en al een maand hetzelfde probleem. Behalve internet lukt bellen ook niet altijd
Heb je al gebeld met 0800 0402? Zo niet, is dat mijn advies.
Nee. Dat is er niet. Mijn collega's horen gewoon een melding/ticket te maken voor de technische dienst. Zodat jouw issue met je telefoon geregistreerd staat en je hier ook updates over kunt ontvangen. Nu ben ik er van overtuigd dat dit in de meeste gevallen ook gewoon gebeurt. Ik neem je signaal in ieder geval mee en zal doorgeven aan de managers van de telefonische ingang.
Lees ook op andere fora dat “ze liever geen ticket maken omdat er al zoveel zijn.” En het woord coulance mag ook uit het script geschrapt worden want daar is geen sprake van.
Laat maar weer zien dat er intern niet goed met elkaar gecommuniceerd wordt.
Woordvoerder dat met Tweakers.net communiceert:
Sinds woensdag communiceren we aan de klanten dat iedereen gecompenseerd gaat worden. Het gaat maar om een klein aantal klanten.
Moderators op het forum:
Bellen naar 0800-nummer en een ticket aan laten maken. We weten niks over compensaties en je moet afwachten.
Mensen van de hulplijn:
Nee, we beloven niks en kunnen niks voor u doen. Compensaties kunnen we niet beloven, maar het gaat om een groot aantal mensen die klagen. Ticket liever niet aanmaken, want we hebben er al veel binnen of het kost teveel werk.
Heb vandaag, na eerder een ticket aangemaakt te laten hebben, een SMS van KPN ontvangen met daarin de volgende tekst:
Beste klant, we werken nog aan een oplossing voor de problemen die je ervaart met je mobiele telefoon. Om het wachten iets te verzachten, vergoeden we nadat het probleem is opgelost je mobiele abonnementskosten vanaf 23 mei. We houden je op de hoogte per sms. Groet, KPN
Hoi @zeilbood en bedankt voor jouw bericht.
Heb je hier al over gebeld met onze klantenservice zodat er een ticket kan worden aangemaakt voor de technische dienst? Als je ons belt op het gratis nummer 0800 0402 (en geef dan vervolgens aan dat je graag een medewerker wenst te spreken) dan kan er ook voor jou een melding worden aangemaakt.
Gister gebeld en gevraagd of ze een melding kunnen aanmaken voor de technische dienst, wat de medewerker aan de lijn ging doen. Ik heb hierna echter niets meer vernomen, ook geen bevestiging per sms.
Mij bekruipt het gevoel dat we niet als betalende klanten worden gezien en behandeld. Dat gevoel bekroop me bij het laten aanmaken van het ticket. Alsof het aan mij lag dat dit probleem er is. We betalen per slot van rekening allemaal mee aan het succes van KPN. Daarnaast wil ik niet weten wat er gebeurt als iemand in nood geen contact met wie dan ook kan maken, je moet er niet aan denken. KPN is in gebreke dat is helder, als we dan toch in de pen gaan is het misschien een idee om daar een standaard format voor te gebruiken zodat we georganiseerd een oplossing en genoegdoening eisen. Ik denk even hardop.
Heb vandaag, na eerder een ticket aangemaakt te laten hebben, een SMS van KPN ontvangen met daarin de volgende tekst:
Beste klant, we werken nog aan een oplossing voor de problemen die je ervaart met je mobiele telefoon. Om het wachten iets te verzachten, vergoeden we nadat het probleem is opgelost je mobiele abonnementskosten vanaf 23 mei. We houden je op de hoogte per sms. Groet, KPN
Die heb ik niet gehad na het aanmaken van een ticket, er wordt met twee maten gemeten?
Ticket aanmaken wou inderdaad de collega van klantenservice ook niet doen. Dat was niet gebruikelijk. Ik ben er mooi klaar mee inmiddels Spotify kan ik buitenshuis slecht gebruiken. Ik kan niet bellen en internet werkt ook niet. Maar vervolgens betaal ik wel de volle pond….
Die heb ik niet gehad na het aanmaken van een ticket, er wordt met twee maten gemeten?
Ik heb mijn ticket al enkele weken geleden laten aanmaken. Als ik het uit de berichten hierboven goed begrijp hebben jullie vandaag een ticket laten aanmaken. Misschien ligt het daaraan.
Heb je hier al over gebeld met onze klantenservice zodat er een ticket kan worden aangemaakt voor de technische dienst? Als je ons belt op het gratis nummer 0800 0402 (en geef dan vervolgens aan dat je graag een medewerker wenst te spreken) dan kan er ook voor jou een melding worden aangemaakt.
Gister gebeld en gevraagd of ze een melding kunnen aanmaken voor de technische dienst, wat de medewerker aan de lijn ging doen. Ik heb hierna echter niets meer vernomen, ook geen bevestiging per sms.
Idem, niets meer vernomen, volgens de medewerker die de melding aannam kon het wel tot twee weken duren voordat je iets van KPN ging horen, dat ik het maar wist…
Ik wou gisteren dat doen en ellendig lang aan de telefoon gezeten. Hoe kan het dat die vrouw dan van niks weet als ik aangeef dat het een bekend probleem is probeerde van alles. Iets met kastje en muur.
Ook best grappig proces als je een klacht wil indienen. Via de website wordt je bijna gedwongen een belafspraak te maken. Als je het via internet wil doen kom je niet verder, of zit je onderwerp er niet bij. Was best een tevreden KPN klant, tot je in dit soort molens terechtkomt, je gaat verdiepen in het proces en dan tot teleurstellende resultaten komt. Overal is er wel iets, hou het enigszins reëel. Ik ga de Telecommunicatiewet er maar eens op naslaan. Er bestaat zoiets als:
“Telecommunicatie moet betrouwbaar zijn. Gebruikers moeten er van op aan kunnen dat zij overal een goed bereik hebben. Telecombedrijven moeten netwerkstoringen voorkomen, zodat noodnummers altijd bereikbaar zijn. Ook moeten telecombedrijven ervoor zorgen dat de netwerken geschikt zijn voor de nieuwste technieken.” Volgens de site van de Rijksoverheid.
Hier struikel ik een beetje over…
Idem, niets meer vernomen, volgens de medewerker die de melding aannam kon het wel tot twee weken duren voordat je iets van KPN ging horen, dat ik het maar wist…
Sinds ik mijn ticket enkele weken geleden had laten aanmaken had ik sindsdien ook niets meer van KPN gehoord. Totdat ik vandaag hun SMS’je kreeg. Dat was het eerste wat ik erover gehoord had. Destijds met het aanmaken van het ticket werd ook aangegeven dat het wel 2 weken kon duren voordat er telefonisch contact met mij werd opgenomen door de technische dienst van KPN. Heb al voorgesteld aan KPN dat zij als oplossing voor dit probleem beter aan iedereen die hiermee problemen heeft een nieuwe iPhone kunnen verstrekken.
Ik heb mijn ticket al enkele weken geleden laten aanmaken. Als ik het uit de berichten hierboven goed begrijp hebben jullie vandaag een ticket laten aanmaken. Misschien ligt het daaraan.
Ik ben bang dat het probleem te groot is geworden dan ze in eerste instantie hadden ingeschat. Dan ga je als leverancier OF met de billen bloot en communiceer je openlijk, OF gooi je de boel op slot. Toch maar proberen om in de goede wil van KPN te blijven geloven
Ook ik heb sinds ongeveer een maand last dat mijn netwerk wegvalt met mijn iPhone 12 mini.
vaak krijg ik de E in beeld. Het helpt alleen om de telefoon dan weer uit en aan te zetten.
Hopelijk zijn de problemen snel weer opgelost..
Bel sowieso met ons via 0800-0402 hierover @BeaBrand. Dan wordt er een ticket aangemaakt en wordt jouw melding ook meegenomen in het onderzoek. Je wordt dan ook per SMS op de hoogte gehouden.
@Ctb122 Voor jou hetzelfde advies. Heel erg raar dat mijn collega van niets af wist, deze instructie is voor iedereen zichtbaar. Excuses dat het zo moeizaam gaat aan de telefoon. Ik ga er vanuit dat het een tweede keer wel goed gaat.
Excuses voor het ongemak!
Ik heb voor morgenavond al een belafspraak staan, dank Sanne
Bel sowieso met ons via 0800-0402 hierover @BeaBrand. Dan wordt er een ticket aangemaakt en wordt jouw melding ook meegenomen in het onderzoek. Je wordt dan ook per SMS op de hoogte gehouden.
@Ctb122 Voor jou hetzelfde advies. Heel erg raar dat mijn collega van niets af wist, deze instructie is voor iedereen zichtbaar. Excuses dat het zo moeizaam gaat aan de telefoon. Ik ga er vanuit dat het een tweede keer wel goed gaat.
Excuses voor het ongemak!
Ik ga weer een poging doen met bellen. Maar ik ben het wel mooi zat aan het worden ik zou overigens ook teruggebeld worden vandaag, maar is helaas ook niet gebeurd..
Ik heb nog een 12 mini in huis die geen problemen heeft. Het verschil is dat deze op 4g zit in plaats van 5g, daarnaast is de naam van het gekozen netwerk (onder instellingen/mobieledata) “NL KPN” bij de 5g telefoon met slechte verbinding. Bij de telefoon zonder problemen heet het netwerk “KPN”
simkaart, ios etc is hetzelfde
Ik pas ervoor om de klantenservice molen in te gaan, kost zoveel tijd en ergernis.
Ik heb nog een 12 mini in huis die geen problemen heeft. Het verschil is dat deze op 4g zit in plaats van 5g, daarnaast is de naam van het gekozen netwerk (onder instellingen/mobieledata) “NL KPN” bij de 5g telefoon met slechte verbinding. Bij de telefoon zonder problemen heet het netwerk “KPN”
simkaart, ios etc is hetzelfde
Ik pas ervoor om de klantenservice molen in te gaan, kost zoveel tijd en ergernis.
4G of 5G maakt niets uit, zelf nog op 4G en gaat ook mis…