(...) alleen nog geen bevestiging per sms ontvangen.
Dat kan ook even op zich laten wachten hoor! Er worden, logischerwijze, meer tickets aangemaakt momenteel dan normaal, waardoor het wat drukker is bij onze technische dienst. Je mag er vanuit gaan dat je ticket geregistreerd is en dat je in de komende periode alsnog een sms krijgt.
Blij dit te lezen want ik heb er ook al even last van en nu blijkt dat ik niet de enige ben. Heb de netwerk instellingen gereset, dat heeft het naar mijn idee alleen maar slechter gemaakt, het gebeurt nu non stop. Als ik onderweg ben, ben in praktisch niet bereikbaar. Edge verbinding...
(...) alleen nog geen bevestiging per sms ontvangen.
Je mag er vanuit gaan dat je ticket geregistreerd is en dat je in de komende periode alsnog een sms krijgt.
Deze aanname deed ik eerst ook, erg raar dat er niet gelijk een update of mailtje richting de klant gaat. Lijkt mij toch redelijk eenvoudig automatisch te realiseren. Het is dat ik nu de vorige klacht heb laten checken anders was er van mijn klacht ook niks bekend.
Ik heb er sinds gister eigenlijk geen last meer van. Het internet doet het ineens weer vrij goed :)
Week na contact wel een sms gekregen dat het in behandeling is
Ik heb er sinds gister eigenlijk geen last meer van. Het internet doet het ineens weer vrij goed :)
Gisteren was inderdaad een dag zonder problemen!! Vandaag met goede hoop weer op pad gegaan en zeker 2 a 3 x weer op E.
Wanneer had jij precies gebelt naar kpn? Ik maandag maar nog steeds geen sms of bericht gehad. Zou ook wel willen weten of mijn melding ook goed doorgekomen is
Hebben jullie hier antwooord voor mij op @kpn
Wanneer had jij precies gebelt naar kpn? Ik maandag maar nog steeds geen sms of bericht gehad. Zou ook wel willen weten of mijn melding ook goed doorgekomen is
Ik gok dat het niet goed is verwerkt, als jij je juiste nummer hebt doorgegeven. Mag ik je vriendelijk verzoeken om dit nog een keer te doen? Dan weten we zeker dat het goed wordt aangemeld. Dankjewel alvast.
Ons gratis nummer is 0800 0402. We zijn bereikbaar maandag t/m vrijdag van 08.00 tot 18.00 uur. Zaterdag van 08.00 tot 17.00 uur.
Gisteren was inderdaad een dag zonder problemen!! Vandaag met goede hoop weer op pad gegaan en zeker 2 a 3 x weer op E.
Ik zaterdag. Dus ik zou nog even geduld hebben
Ik gok dat het niet goed is verwerkt, als jij je juiste nummer hebt doorgegeven. Mag ik je vriendelijk verzoeken om dit nog een keer te doen? Dan weten we zeker dat het goed wordt aangemeld. Dankjewel alvast.
Ons gratis nummer is 0800 0402. We zijn bereikbaar maandag t/m vrijdag van 08.00 tot 18.00 uur. Zaterdag van 08.00 tot 17.00 uur.
Net nog maar een keertje gebeld, mijn melding was inderdaad gewoon doorgekomen. Jullie medewerker melde mij dat er 6000+ meldingen waren gedaan over de iPhone12 en dat het daardoor erg druk was. Begrijpelijk dat het dan wat langer duurt allemaal.
Je had gelijk, had eigenlijk nog even kunnen wachten met bellen. gelukkig was de wacht tijd maar 5 minuten. heb wel is langer meegemaakt bij KPN
Net nog maar een keertje gebeld, mijn melding was inderdaad gewoon doorgekomen. Jullie medewerker melde mij dat er 6000+ meldingen waren gedaan over de iPhone12 en dat het daardoor erg druk was. Begrijpelijk dat het dan wat langer duurt allemaal.
Je had gelijk, had eigenlijk nog even kunnen wachten met bellen. gelukkig was de wacht tijd maar 5 minuten. heb wel is langer meegemaakt bij KPN
Gelukkig wachten we überhaupt nu al zo’n 2 maand bijna op fatsoenlijk internet en bereik met bellen 🥲🥲🥲🥲🥲
Na lang wachten heb ik deze week maar een extra abonnement afgesloten (Vodafone en spontaan overal bereik) aangezien er toch duidelijk geen verbetering in zit.
Dus KPN gaat er bij mij met alles eruit.
Ook ik heb al een aantal weken deze problemen met mijn iPhone 12 Pro.
Gewoonweg van de zotte dat KPN niets vermeld over dit probleem.
Per toeval ontdekt via Tweakers website dat er een probleem is.
Mijn iPhone is al tal van keren gereset en “gerepareerd”.
En als ik een ander los toestel wil kopen in de KPN store kan dit niet behalve als ik mijn abonnement verleng. Dat wil ik nu juist niet!
Ik ga maar eens kijken naar Odido of Ziggo/Vodafone voor al mijn diensten, want KPN laat niets horen. Ticket ingelegd, en daar krijg je zelfs niet eens een bevestiging van.
Ik heb helaas hetzelfde. Deed het super, daarna weer dramatisch...
Goedemorgen,
hier ook nog steeds problemen, zelfs op advies andere toestellen gekocht maar het probleem blijft. Diverse keren met de helpdesk gebeld mocht niet baten… wel krijg je een prijsverhoging terwijl ze de boel niet voor elkaar hebben erg triest…..andere providers hebben dit toch ook niet? Kom zelf uit een kpn familie maar dit nog nooit meegemaakt…. Of is het juist de bedoeling dat we overstappen?
Goedemorgen,
Hoe lang blijven de problemen nog met het netwerk van KPN? Alle adviezen doorlopen zelfs nieuwe toestellen gekocht… maar lees nu dat er wel degelijk problemen zijn….jullie komen met prijsstijgingen voor een product wat gewoon slecht werkt en geen oplossingen. Is het de bedoeling dat we naar een andere provider gaan? Snap dat de helpdesk elke keer hetzelfde moeten vragen of je wel alles hebt geprobeerd maar dat begint me een beetje te vervelen nu.
dus brand maar los KPN ben benieuwd wat jullie antwoord is….
Welkom op de community @BertilM, is er ook een ticket voor de technische dienst aangemaakt toen je belde? Als dat is gedaan wordt je meegenomen in het onderzoek en zodra het ticket is opgepakt zal je ook sms'jes krijgen met updates. Als er nog geen ticket is aangemaakt is het het beste om ons opnieuw te bellen om het ticket aan te laten maken.
Helaas in april overgestapt naar KPN met mijn ouwe trouwe IPhone 12. Het bekende probleem van slechte bereik loop ik ook tegen aan.
Zojuist in KPN winkel geweest. Daar wordt doodsimpel gezegd dat probleem bij Apple ligt en ik daar maar moet langs gaan.
Nu maar eens gaan bellen dat er voor mij ook “ticket” wordt aangemaakt.
Hi Jasper,
Ja is allemaal al gebeurd en heb van de week alsnog weer gebeld…. En zit daar op te wachten voor de zoveelste keer…..
@McMunro dat kunnen ze niet zeggen het is een probleem van KPN ….niet van Apple…. (Andere aanbieders hebben dit niet)Er is een wijziging doorgevoerd die kennelijk niet terug te draaien is. Je kunt wel aanspraak maken op een tegemoetkoming omdat de ze beloofde diensten niet nakomen.
Waarom krijgen we via dit forum geen update over het probleem? Hoeft natuurlijk niet in uitgebreide details, maar een versimpelde uitleg over het probleem, planning en proces is het minste wat jullie (KPN) kunnen doen. Op die manier laten jullie zien dat er vanuit jullie kant tenminste iets aan gedaan wordt, want op dit moment heb ik het gevoel dat jullie echt geen reet uitvoeren en het allemaal maar prima vinden.
Ik had al vermoeden dat in KPN winkel een klassiek geval van “kastje naar muur” reactie was van die medewerker.
hij had deze klacht al vaker gehoord zij hij, waarschijnlijk dit als antwoord om de “klagers” af te kappen.
Een slechte service van die KPN medewerker in Eindhoven binnenstad. Neem ik ze echt kwalijk dat ze zo met mensen omgaan.
De medewerker servicedesk stond vriendelijk te woord en heeft een ticket aangemaakt.
Hopelijk wordt een keer opgelost, en minimaal een compensatie voor het niet leveren van een dienst.
Ik heb vorige week alleen een sms gekregen dat ze onderzoeken wat de oorzaak is en dat het door drukte langer dan 2 weken kan duren voordat ik antwoord zal krijgen. Verder ook niets meer gehoord, ik vind het ook echt te belachelijk voor woorden.
@RemcoNiet dat is nou het probleem ze weten het niet… gisteren gesproken met de helpdesk alweer…maar niemand die het weet… ze voeren de prijsstijging door voor een niet werkend product…. Laat ze maar eerst zorgen voor een netwerk wat werkt dan steeds de mensen van het kastje naar de muur te sturen
@RemcoNiet dat is nou het probleem ze weten het niet… gisteren gesproken met de helpdesk alweer…maar niemand die het weet… ze voeren de prijsstijging door voor een niet werkend product…. Laat ze maar eerst zorgen voor een netwerk wat werkt dan steeds de mensen van het kastje naar de muur te sturen
Hier ook, niemand die iets weet. Soms hele vage verhalen en beloftes, maar geen oplossingen en goede uitleg waar het allemaal aan ligt.
Ze weten heus wel meer, maar willen het niet delen. Schandalig.
@Jasper van KPN hoe zit het nou precies dan? Er moet iets bekend zijn… voor mij speelt dit al meer dan 2 maand… nu ook 2 kids in het buitenland zitten niet bereikbaar…. Begint wel erg vervelend te worden
Ik denk als iedereen met dit vervelend probleem van inmiddels twee maanden, zijn of haar rechtsbijstand erop gaat zetten, dat het dan wel een stuk vlotter zal gaan.
Een bedrijf vindt het vaak niet leuk als er juristen in het spel komen, die de wetten en regels goed kennen.
Dus mocht je een rechtsbijstand verzekering hebben, dan zal ik daar zeker mee in contact treden, zeker nu het al twee maanden duurt, en er praktisch geen informatie of een update richting de klant komt.
KPN vindt het allang best, dat iedereen op hun community loopt te klagen.
Maar als er ineens diverse juristen in het spel komen, die zich ermee gaan bemoeien, dan durf ik te wedden dat KPN sneller met een oplossing gaat komen.
Als KPN klant heb je ook je rechten, vergeet dat niet!!