Skip to main content

Wie kan mij helpen?

Ik ben al jaren tevreden klant bij kpn tot niet zo lang geleden.

Het probleem is dat mijn mobiel internet zeer traag is. Ik heb alles onbeperkt. Voorheen was er een daglimit van 5gb en kon je erna met 1gb aanvullen. Dat is verander naar 8gb daglimit en 2gb aanvullen.

Sindsdien heb ik problemen met trage internet.

Het is nu wel erg traag, snelhede. zoals 0.4mbits of 8mbits of 11mbits kan gwn niet.

Vaak valt internet ook gewoon weg.

 

Ik dacht dit ligt wel aan mijn telefoon.

Dus heb het op 2 andere telefoons geprobeerd zowel iphone12pro als android (samsung) en even traag.

Mijn huisgenoot heeft ook kpn en zijn mobiel Internet is 26x sneller dan die van mij.

Na veel lezen hier moest het wel aan mijn simkaart liggen. Vandaag met de nieuwe simkaart alles weer geprobeerd maar zonder resultaat.

Dekking is vaak 4g + of 5g

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

 

 

Een hele goedemorgen @Sikilatci, welkom op het KPN forum!

Wat gek dat je ineens zo’n trage verbinding ervaart: de uitbreiding van het Unlimited abonnement is een administratieve wijziging in onze systemen geweest, dus dat zorgt er niet voor dat het internet ineens blijvend traag is of wegvalt. Ik lees dat je zelf al aan de slag bent geweest om het één en ander uit te sluiten: top!

Ik ben benieuwd van welke type toestel jij zelf gebruik maakt? En ervaar je deze problemen overal of op één locatie? Je hebt nu een nieuwe simkaart: heb je deze ook al getest in een ander toestel: wat zijn daar je bevindingen van?
Ik lees het graag en wil je ook vragen om jouw Forum profiel te voorzien van jouw klantgegevens: op basis daarvan kan ik jouw aansluiting controleren. Graag jouw volledige naam, geboortedatum, 06 nummer en klantnummer. De gegevens die je invult, zijn alleen zichtbaar voor de KPN moderators. 


Ik heb geen reactie meer van je gezien, als je nog hulp nodig hebt hoor ik het graag!


Na een melding via de telefoon en via KPN winkel is het zogenaamd opeens vanzelf opgelost in 2 dagen.

Ik weet niet wat men achterde schermen heeft gedaan. Maar op die exacte plekken waar ik voorheen met moeite 10mbits haalde haal ik nu makkelijk 250 tot 300 mbits.

 

Natuurlijk zal kpn wel alles proberen te ontkennen maar toch is er iets gebeurd, de masten zijn in ieder geval Niet vervangen.


Natuurlijk zal kpn wel alles proberen te ontkennen maar toch is er iets gebeurd, de masten zijn in ieder geval Niet vervangen.

Dat weet ik ook niet, @Sikilatci: je klantgegevens zijn niet ingevuld in jouw Forum profiel. Maar deze opmerking snap ik niet zo goed: waarom zou er iets ontkent moeten worden? Het is toch alleen maar fijn dat jouw probleem nu opgelost is, lijkt mij. 


Kpn = bepaalde medewerkers

Dit omdat je toch snel van kastje naar muur wordt gestuurd en er word tegen je gelogen(medewerkers via telefoon). Die kerel in de KPN winkel was iemand die wist waarover hij het had en heeft me zo goed mogelijk proberen te helpen wat natuurlijk zeer goed is. Maargoed ik ben nu tevreden over mijn mobiel internet, bedankt:thumbsup:


Ik wil hier graag ook mijn mening geven ik ervaar exact het zelfde mega langzaam downloaden zwaar irritant gewoon...al maanden is dit sinds m'n abonnement onbeperkt is...heb 5G telefoon Nokia  G50 

 


Dan moeten we gecompenseerd worden lijkt mij...

Dan ben je niet de enigste meerder locaties speed testen gedaan 5G data niet meer dan 40mbs netjes netjes en daar betaal je dik 50 euro p/m voor !!! 

Dan moeten we gewoon gecompenseerd worden lijkt mij.…

078 is ook mijn regio toevallig 


Hier exact hetzelfde probleem! Wordt van het kastje naar de muur gestuurd, zou aan mijn telefoon liggen. Al andere simkaart geprobeerd van andere provider en die doet het wel goed.

mobiel internet is zeer slecht. Toevallig reden we vandaag door Duitsland en daar had ik ineens een megasnel bereik!! Eenmaal weer in NL weer helemaal weg.. 

@Kpn hoe kan dit nou? Ik wordt nergens fatsoenlijk geholpen maar ondertussen betaal ik wel voor alle MB’s


 

​​​​@Kpn hoe kan dit nou? ….


Dat zullen we moeten uitzoeken en dat kan door of contact op te nemen met onze klantenservice of door een nieuw topic te openen.
Alle relevante informatie (bijvoorbeeld antwoord op de vragen uit het beste antwoord of wat je zelf al uitgeprobeerd hebt) en klantgegevens bij de hand (of in je forum profiel) helpt om mee te denken in een oplossing.


Weet de kpn al wat hier de oorzaak was, heb namelijk unlimited abo en een gewone voor mijn vrouw waar ik data mee deel.

Zij heeft heel traag internet. Plaatjes op facebook bijvoorbeeld kan je koffie zetten als je op laden wacht

Al aan de 3e simkaart bezig APN diverse malen doorgenomen.ander toestel, ten einde raad.

Ze wil terug naar Ziggo - Vodafone


Weet de kpn al wat hier de oorzaak was, heb namelijk unlimited abo en een gewone voor mijn vrouw waar ik data mee deel.

Zij heeft heel traag internet. Plaatjes op facebook bijvoorbeeld kan je koffie zetten als je op laden wacht

Al aan de 3e simkaart bezig APN diverse malen doorgenomen.ander toestel, ten einde raad.

Ze wil terug naar Ziggo - Vodafone

Hallo @Peter van der Heide blijf s.v.p. binnen je eigen topic, je breekt nu in in iemand anders zijn topic en geeft verwarring bij het antwoorden.


🫣 sorry ben al weer weg.

Weet bij God niet hoe ik het gedaan heb dus verwijder het forum wel weer en ga bellen.

Â