Skip to main content

Hallo,

 

Ik wil graag mijn abonnement verlengen met mijn huidige nummer.

Nu staat er bij stap 1: Abonnement verlengen (huidig telefoonnummer)

Als ik verder ga naar stap 2 staat er ineens een heel ander nummer en ik kan deze niet aanpassen.

Ik wil graag mijn huidige nummer behouden maar deze optie krijg ik niet.

Hallo @Vosje1995 

 

Probeer het eens via deze pagina: www.kpn.com/verlengen

Daar kan je zelf het nummer invullen wat je wilt verlengen.


Hallo @Vosje1995 

 

Probeer het eens via deze pagina: www.kpn.com/verlengen

Daar kan je zelf het nummer invullen wat je wilt verlengen.

Ik heb het op deze manier geprobeerd, ik krijg hier alsnog een ander nummer te zien die ik niet kan aanpassen helaas.


Blijkbaar is er ergens een vreemde/foute koppeling in het KPN systeem waardoor je steeds bij dat verkeerde nummer uitkomt.

Je kan het dan alleen via de klantenservice verlengen lijkt mij, bereikbaar via 0800-0402 (ma t/m vr 08:00 - 18:00, za 08:00 - 17:00).


Hallo @Vosje1995 

Probeer het eens via deze pagina: www.kpn.com/verlengen

Daar kan je zelf het nummer invullen wat je wilt verlengen.

Ik heb het op deze manier geprobeerd, ik krijg hier alsnog een ander nummer te zien die ik niet kan aanpassen helaas.


Hallo @Vosje1995 , heb je wel het verificatie sms’je ontvangen op het jou bekende nummer en daarna de ontvangen code op de website ingevoerd?


Hallo @Vosje1995 

Probeer het eens via deze pagina: www.kpn.com/verlengen

Daar kan je zelf het nummer invullen wat je wilt verlengen.

Ik heb het op deze manier geprobeerd, ik krijg hier alsnog een ander nummer te zien die ik niet kan aanpassen helaas.


Hallo @Vosje1995 , heb je wel het verificatie sms’je ontvangen op het jou bekende nummer en daarna de ontvangen code op de website ingevoerd?

Yes die heb ik gehad op mijn huidige nummer. Bij stap 1 van het verlengen staat ook mijn huidige nummer, maar als ik dan naar stap 2 ga is het ineens een ander nummer.


Dan gaat er duidelijk iets op de achtergrond mis, zoals @GeSp al benoemt. Blijft over: morgen bellen.


Reageer