Skip to main content
Hallo Richard in 't Veld,



Hoe heb je dit voor elkaar gekregen?

Ik heb hetzelfde ervaren met kpn medewerkers en begrijp niet waarom dat moeilijk is om een nr vrij te geven voor gebruik.



Hoor graag jouw reactie.



Mvg,

QL



*Admin: reactie afgesplitst, eigen topic aangemaakt.

Goedemorgen @Vince75, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!



Helaas is het niet mogelijk om een 06-nummer uit te kiezen. Wat ik denk is dat Richard destijds een tijdelijk nummer heeft gekregen bij een overstap, en die uiteindelijk echt is gaan gebruiken. Een constructie waarbij je zelf een nummer kiest is helaas niet mogelijk.



Wel heb je de mogelijkheid om tussen 5 nummers te kiezen die wij aanbieden, als je van nummer gaat veranderen. Dan kan je alsnog het nummer wat jou het mooiste of makkelijkste lijkt kiezen!
Hallo Susan,



Het is een nr wat bij kpn in beheer is, maar nog niet is vrijgegeven. Precies wat Richard ook heeft ervaren. Technisch gezien is dit makkelijk te realiseren. Dit lees je ook aan Richard's toevoeging op het forum. Ik ben op de hoogte van de mogelijkheid wat je aangeeft, maar dat is niet hetgeen wat ik wens, al zou het een mooi/makkelijk nr zijn.
@Vince75, dit is de keuze die KPN maakt en dat kan ik niet veranderen. We proberen de klant tegemoet te komen met 5 opties waartussen je kan kiezen. Hoe het 3 jaar geleden is geregeld kan ik helaas niet achterhalen, maar ik kan me zo bedenken dat dit een uitzonderlijke situatie is geweest.

Reageer