Skip to main content

In ons fraaie dorp hadden we tot drie weken geleden een uitstekende 4g ontvangst. KPN heeft echter drie weken geleden de zendmast verwijderd. En sindsdien heeft het hele dorp last van uitvallende of niet tot stand komende gesprekken, slechte geluidskwaliteit etc.

Ik vraag me af wat de reden is voor de verwijdering van de zendmast en wanneer we een nieuwe zendmast kunnen tegemoet zien?

 

Hoi @Stijn Vissers . Welkom op het forum.

Wat een nare verrassing. Ik heb helaas geen inzage in het beheer over alle masten. Ik begrijp dat de dekking plotseling niet meer adequaat is en jij hier meerdere mensen over hebt gehoord?

Ik kan in jouw geval een zogenaamde netwerkmelding doen. Daarvoor kan ik je een formulier sturen (via privébericht).  Als dit een generiek probleem is adviseer ik dorpsgenoten hetzelfde te doen. Dan komt het issue vanzelf onder de aandacht van onze netwerkbeheerders. 

Lijkt het jou wat dat ik je dit formulier toestuur? 

 


Beste Erwin,

Ik heb inmiddels van een andere dorpsbewoner begrepen dat de mast bij KPN als “in storing” staat (al een paar weken) en er actie zou komen. 

Maar het lijkt me goed om daarnaast netwerkmeldingen te doen. Dan ligt het er iig ook officieel.

Graag ontvang ik het formulier.

groet

Stijn

 

 

 


Ik heb je het formulier gestuurd maar heb tevens nog even contact gezocht met netwerk support. Het blijkt een bekende storing te zijn.

via deze pagina kun je de voortgang in de gaten houden: https://www.kpn.com/service/mobiel/problemen/geen-netwerk-of-bereik.htm  ( even relevante postcode + huisnummer invullen)

We hopen de zaak op 5 december opgelost te hebben, zoals je daar kunt lezen. Dit is een verwacht oplosdatum. 

Formulier lijkt voorlopig zinloos. Mocht de storing afgemeld worden en je ervaart nog wel issues, gaan we het formulier gebruiken. 


dank voor  het bericht. Ik hoor net dat de nieuwe mast inmiddels is aangevoerd en klaar ligt voor montage……….


Graag gedaan. Klinkt hoopvol.

Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat je voldoende informatie hebt. Mocht je andere vragen hebben, stel ze gerust!


De mast is geplaatst en inmiddels hier weer een super ontvangst!

(Ter voorkoming van veel vragen zou het wel handiger zijn geweest als KPN de vervanging had aangekondigd)