Skip to main content

Vorige week eerst een nieuwe sim kaart gevraagd en daarna telefoon besteld via internet. Wil namenlijk van sim only abbonnement naar abonnement met telefoon. Geen bevestigings email ontvangen na bestellen, ook niet de volgende dag. Meerdere keren hiervoor gebeld met iedere keer een ander antwoord. toen kreeg ik s,middags een email "Uw bestelling is geannuleerd”. Aangezien ik daar niets van snapte heb ik weer (drie keer) gebeld tot ik een antwoord kreeg : Er kunnen geen twee orders tegelijk lopen. Nieuwe sim kaar is order 1. Telefoon is order 2, dus geannuleerd. ik had wel bij de bestelling EUR.288 al betaald. De vraag is nu wanneer wordt dit teruggestort. Atwoord 1 is binnen 5 dagen, antwoord 2 is weet ik niet. Vandaag weer gebeld, 1 uur aan de telefoon gehangen, 5 keer doorverbonden en 1 keer uit de verbinding gegooid. het laatste antwoord is binnen 6 weken, dat zal toch niet waar zijn ????

Goed dat je hier je verhaal verteld. Een medewerker gaat je helpen.  Doorgaans reageren ze binnen 48 uur. Vul je profiel helemaal in met klantnummer etc. dan kunnen ze meteen voor je aan de slag. Dus niet hier invullen. Je gegevens zijn alleen te zien voor jezelf en de medewerkers.


Ok bedankt ga ik vanavond invullen als ik thuis ben


Ha @Jamati, welkom! Op het moment dat je van sim only naar een abonnement met toestel wilt, kan je dit het beste als 'verlenging’ door de collega's via de telefonische klantenservice of chat laten regelen. Dat kan straks alsnog, als alles weer geannuleerd is. De kosten van je al betaalde telefoon krijg je inderdaad binnen 5 werkdagen terug. Die gaan lopen zodra de annulering verwerkt is en dat kan ook een paar dagen duren. Wil je je inderdaad je forumprofiel aanvullen met je 06-nummer, postcode + huisnummer en evt. klantnummer(s) vanavond? Dan kijken we graag met je mee. 


Hi Marcia. Bedankt. Zojuist op internet bankieren gekeken, bedrag is vandaag terug gestort.

 


Heel fijn! Top dat je dat nog even liet weten 🙂.