Skip to main content

De app is vernieuwd maar nu zie ik bij MB’s delen alleen nog maar de telefoonnummers van mijn man en zonen. Eerder stonden daar ook hun namen. Kan ik dat aanpassen?

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

Hi @3zonenmoeder, welkom op ons forum en dank je wel voor jouw bericht. Zou je in de MijnKPN app eens naar ‘Profiel’ kunnen gaan? Als je hier iets naar onderen scrollt, dan mag je klikken op het kopje ‘App instellingen’. Hier zie je dan de optie ‘Contacten’ staan. Mocht deze uit staan, dan kun je hem hier aanzetten. Als je dan de app afsluit en opnieuw opent, dan zouden de namen weer zichtbaar moeten zijn. Laat je weten of dit het probleem heeft verholpen? Ik hoor het graag van je!


Hallo Ron,

je instructies zijn duidelijk, ik heb het precies zo gedaan (bij de instellingen ook toestemming gegeven voor het delen van de contacten met de KPN app) maar ik zie nog steeds geen namen ipv nummers. Contacten staan wel aan. 
mvg. 


Dank je wel voor de toelichting. Dat is wel vreemd inderdaad. Heb je de MijnKPN app ook al eens verwijderd en opnieuw geïnstalleerd? Mocht dat het probleem niet verhelpen, kun je dan vertellen welk toestel je gebruikt en welk besturingssysteem er op het toestel staat? Dan ga ik voor je op onderzoek uit!


Ik heb de app verwijderd en weer opnieuw geïnstalleerd. Dat werkte. Dankjewel. 


Reageer