Skip to main content
Antwoord

Zijn 0900 nummers geblokkeerd?

• November 14, 2023
  • 3 reacties
  • 199 keer bekeken

Goeden morgen sinds vandaag kan ik opeens geen 0900nmrs meer bellen gisteren nog wel. Is het opeens geblokkeerd door kpn ? 

Beste antwoord door SIQG

Het is inmiddels gelukt ik kwam er achter dat het aan het netwerkselectie lag dank u wel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • November 14, 2023

Hallo @SIQG ,

Dat zou kunnen. Dan is er ergens een fout gemaakt.

Het blokkeren en deblokkeren van 09xx servicenummers kan uitsluitend via de telefonische klantenservice. Na een verificatie per SMS, kunnen deze nummers gedeblokkeerd worden.

Ze zijn telefonisch bereikbaar via 0800 0402: van maandag t/m vrijdag tussen 8 en 18 uur en zaterdag tussen 8 en 17 uur. Zon- en feestdagen gesloten. Voor storingen en technische problemen is KPN 24/7 bereikbaar.  

Liesbeth van KPN
KPN medewerker
Forum|alt.badge.img+8

Hoi @SIQG en welkom op het forum! 

Heb je inmiddels contact gehad over de blokkade van 09** nummers, kan je deze inmiddels weer bellen? Zo niet, dan kijk ik graag met je mee. Wil je daarvoor je profiel verder invullen en aangeven om welk nummer het gaat? Als je daarna weer een berichtje plaatst in dit topic, dan kijk ik met je mee. 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • Antwoord
  • November 22, 2023

Het is inmiddels gelukt ik kwam er achter dat het aan het netwerkselectie lag dank u wel