Skip to main content

Beste mensen.

Zoals er die wel meer zijn ben ik geen grote gebruiker van bellen en internet mobiel. Er zijn situaties waarbij je wel meer belt of internet maar lang niet altijd. Je weet nooit wat er in de toekomst gebeurt!

 

Als ik dan kijk naar een beetje fatsoenlijk abbo dan kom ik al gauw bij de keuze 2GB en onbeperkt bellen wanneer je je een tijd vastlegt.

Maar bij €20,- denk ik al gauw, das 240 in 1 jaar tijd. Hetzelfde bedrag bij BKR registratie bij benadering maar dan in 1 x.

 

Zouden de instaptarieven niet wat lager kunnen voor de kleine gebruiker om meer klanten te krijgen die anders een hoop geld ongebruikt kwijt zijn?

 

 

 

 

 

Tsja, ik ben ook geen grootverbruiker,…

Dit is nog met KPN compleet, dus alles is “dubbel”

 

op kantoor → wifi, thuis → wifi.

Bellen → kantoor, of bij lange gesprekken → whatsapp.

Onderweg, weinig gebruik, of dat ding ligt in de fietstas gedurende 16km. Of in de trein, meestal wordt er dan wel gekletst. In de auto, tja rij ik bijna niet.

 

En dan betaal ik €14,- per maand voor abbo. Zonder toestel.

 

 


Beste mensen.

Zoals er die wel meer zijn ben ik geen grote gebruiker van bellen en internet mobiel. Er zijn situaties waarbij je wel meer belt of internet maar lang niet altijd. Je weet nooit wat er in de toekomst gebeurt!

 

Als ik dan kijk naar een beetje fatsoenlijk abbo dan kom ik al gauw bij de keuze 2GB en onbeperkt bellen wanneer je je een tijd vastlegt.

Maar bij €20,- denk ik al gauw, das 240 in 1 jaar tijd. Hetzelfde bedrag bij BKR registratie bij benadering maar dan in 1 x.

 

Zouden de instaptarieven niet wat lager kunnen voor de kleine gebruiker om meer klanten te krijgen die anders een hoop geld ongebruikt kwijt zijn?

‘2GB + onbeperkt bellen’ valt in mijn ogen niet onder ‘instaptarief’; 8 euro per maand ofzo is instaptarief.

Vragen om lagere prijzen mag en kan altijd, maar lijkt me ook enigszins naïef. Mobiele netwerken is/zijn harde/goede concurrentie, je zult een vergelijk met andere aanbieders moeten doen. Er zijn b.v. opties om eenmalig bij te kopen, mocht je een keer 10GB of zo nodig hebben. Of een extra SIMkaart.


Hoi Frisian. 

Als je alleen 1 mobiele abonnement bij ons afneemt en goedkoper wilt zal dit bij ons niet lukken, misschien is Simpel bijvoorbeeld iets voor jou. Het wordt wel anders als je bijvoorbeeld ook internet thuis bij ons afneemt, dan krijg je een korting van € 5.- per maand, of wanneer je een 2e mobiele abonnement hebt. Daarmee kun je namelijk ook Mb's delen naar een abonnement met bijvoorbeeld 0 Mb data. 

Het is altijd een beetje puzzelen wat het beste bij je past. :) 


Duidelijk Alex thanks! De reden dat ik dit vraag is eigenlijk heel simpel. Er kunnen in ieders leven dingen gebeuren die je niet verwacht of in de hand hebt. Er zijn tijden dat je genoeg hebt aan prepaid maar soms ook niet. Volgens mij liggen er voor, niet alleen, KPN kansen op dat terrein. Tel daarbij dat het aantal aanbieders van mobiele diensten steeds minder wordt.

 

Elk huisje heeft zijn kruisje. Misschien is het minder naïef dan het doet lijken.