Skip to main content
Van de week een sms bericht ontvangen, dat vandaag mijn mobiele abonnement geactiveerd zal worden.

Alleen is dan de vraag, zijn er vaste tijden dat dit gebeurt op de dag?

Hoe weet ik dat deze actief is geworden? Aangezien ik nu 2 simkaarten in mijn telefoon heb zitten, waarvan er sowieso 1 werkt.

Kan ik dan wederom een sms bericht verwachten, met welkom uw abonnement is nu actief…

Of iets in die geest?

Als ik namelijk mijn nummer bij mijn KPN id wil toevoegen als product lukt dit niet.
Hoi Willo, welkom hier.



Wij laten dit inderdaad weten en zo te zien is het inmiddels ook gelukt. Het nummer is sinds gisteren in de avond actief bij ons en je zou het nu ook moeten kunnen toevoegen aan je KPN ID.



Zou je dit willen bevestigen?
Het nummer is inderdaad actief.

Wel vreemd dat het in het systeem al om 11:00u. stond bij KPN, alleen nog niet doorgezet was.

Ook vertelde een medewerker mij, dat dit normaliter voor 16:00u. verwerkt zou moeten zijn. Zij heeft daarover zelfs nog extra contact gehad met een medewerker op het hoofdkantoor.



Al met al heeft het wat lang geduurd, maar is het actief.

Alleen mijn verdubbellaar is niet actief.
Dat is niet altijd voor 16 uur, het verschilt per provider. Op het moment dat het vrijgegeven wordt nemen wij het automatisch over, dat merk je vrij snel op het moment dat je oude simkaart niet meer werkt. Dan werkt het wel op die van ons.



Wat je voordelen betreft, zie ik het goed dat jij Telfort vaste diensten thuis hebt? Zo ja, dan kun je de voordelen hier aanzetten. Ze gaan vrij snel in. 🙂
Het klopt dat ik Telfort vaste diensten thuis heb, alsmede ook een simonly abonnement en een gewoon mobiel abonnement.

Bij afsluiting in de winkel, deze ook aangegeven en deze zijn aangevinkt.

Hierdoor kreeg ik € 5,00 korting op mijn nieuwe abonnement als ook dubbele data, van 5 naar 10 gb.



Hierdoor vindt ik het ook vreemd, dat dit niet geactiveerd is.
Dan snap ik het, ontzettend sorry. Dit had beter uitgelegd moeten worden. De combinatie met KPN en overname van Telfort is nog in volle gang, tijdens de bestelling gaat de aanmelding nog niet altijd goed. Vandaar dat dit in dit geval ook via deze site even aangemeld moet worden.
Alle gegevens ingevuld.

Je meld in je bericht dat het vrij snel ingaat, het bericht na invullen geeft aan dat het een maand duurt.

Vooralsnog bedankt voor de hulp.



Alleen jammer dat een winkelmedewerker niet over de juiste informatie beschikt.

Even wachten dus wanneer het actief is.
Potjandorie, je hebt helemaal gelijk. Ik ben de KPN kant gewend waar het sneller gaat, maar dit kan inderdaad een maand duren maar waarschijnlijk eerder. Voor mij ook een verrassing. Ik vul voor jou alvast de korting in van € 5.-. Mocht die 5 Gb niet voldoende zijn totdat het in orde wordt gemaakt, laat het me hier weten. Dan voeg ik handmatig meer data toe.



Mijn oprechte excuses voor het ongemak, voor mij ook een leermomentje.
@Alex_P bedankt voor het meedenken en de hulp.
Uiteraard graag gedaan.