Skip to main content

Ik zou graag een nieuw telefoon nummer willen eigenlijk zo snel mogelijk. Maar als ik bel krijg ik te horen dat mijn vraag in het weekend niet beantwoord kan worden? 

 

Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

Dat klopt @Ameesian , a.s. dinsdag vanaf 08:00u kan je weer bellen voor een nieuw nummer.

Klantenservice is hiervoor op zondag en feestdagen gesloten, alleen voor storingen 24/7 bereikbaar.


Maar kan er geen uitzondering worden gemaakt want het kan echt niet wachten tot dinsdag! Het heeft spoed 


Enige wat volgens mij kan is een prepaid kaartje kopen bij een supermarkt of tankstation. Hiermee is je probleem voor nu opgelost en kan je later een nieuw nummer aanvragen


Hi @Ameesian, welkom hier. 

Wat is er precies aan de hand? Ik lees spoed, gaat het hier om een levensbedreigende situatie o.i.d.? Want dan kan ik even kijken of ik iets kan betekenen. 


Wordt je lastig gevallen via een nummer?

Blokkeer dit dan op je toestel. Dan kunnen ze je niet meer bellen. Zie het menu van je telefoon.

N.B. ze komen dan nog wel op je voicemail. Maar dat gedrocht heb ik zelf al dik 10 jaar niet meer in gebruik.

VM helemaal uitzetten? Bel dan naar nr. 12339, het wordt dan uitgezet. Extra voordeel: je hebt meer tijd om op te nemen.

Nummer wijzigen kan problematisch zijn. Denk aan verfificatie code bij inloggen. Bv DigiD, KPN Account met verificatie en meer.