Skip to main content
Beantwoord

“zoeken” linksboven in mijn scherm van mijn iphone

  • February 8, 2020
  • 3 reacties
  • 179 keer bekeken

Er staat linksboven in mijn scherm “zoeken” terwijl er “KPN NL” hoort te staan. Hierdoor kan ik niet bellen en ook geen gebruik maken van mijn mobiele data

Beste antwoord door Maja van KPN

Hi @Tim368742, welkom op het forum!

Heb je deze melding nog steeds? Of kan je inmiddels weer bellen en data gebruiken?

Als het probleem nog speelt, zou je dan om te beginnen je toestel eens helemaal uit willen zetten, de simkaart er uit willen halen, de simkaart er daarna weer in willen  doen en je toestel weer op willen starten? Als dat geen resultaat geeft, heb je dan de mogelijkheid om jouw simkaart in een ander toestel te testen?

De 2e mogelijkheid de @Ward_ oppert wil ik uiteraard ook controleren. Kun je daarvoor je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

Forum|alt.badge.img+12
  • KPN Netwerk
  • February 8, 2020

Uit ervaring weet ik dat dit meestal betekent dat de SIM lezer van de Iphone kapot is. 

Het zou in theorie zo kunnen zijn dat je abonnement ineens beëindigd is maar die kans lijkt me een stuk kleiner.


Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • Antwoord
  • February 11, 2020

Hi @Tim368742, welkom op het forum!

Heb je deze melding nog steeds? Of kan je inmiddels weer bellen en data gebruiken?

Als het probleem nog speelt, zou je dan om te beginnen je toestel eens helemaal uit willen zetten, de simkaart er uit willen halen, de simkaart er daarna weer in willen  doen en je toestel weer op willen starten? Als dat geen resultaat geeft, heb je dan de mogelijkheid om jouw simkaart in een ander toestel te testen?

De 2e mogelijkheid de @Ward_ oppert wil ik uiteraard ook controleren. Kun je daarvoor je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?


Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • February 14, 2020

Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt geregeld. Anders hoor ik het graag!