Skip to main content

Toelichting:    Geachte medewerker, Ik wil mijn klacht indienen over de behandeling en dienstverlening van uw medewerker in uw KPN winkel in Arnhem aan de Ketelstraat 11. Dinsdag jl. heeft mijn partner namens mij in deze winkel gevraagd om een IPhone11. Er was nog 1 exemplaar beschikbaar, een rode. Wij waren dolblij, want bijna overal was deze reeds uitverkocht. Ik ben tevens al ruim 15 jaar trouwe klant van de KPN, dus is het fijn om het toestel dan ook bij de KPN te kopen, een gevoelskwestie. Echter, wat schetste onze verbazing?! Uw medewerker wilde het toestel niet verkopen, ik moest eerst mijn abonnement verlengen! Schandalig, ik heb al 15 jaar lang een abonnement bij de KPN. Dit is een geldend en lopend abonnement. Mijn partner kwam in een heel akelige discussie terecht met uw medewerker, maar hij bleef volharden dat de gsm alleen maar verkocht werd wanneer ik zou verlengen. Het betrof hier een Sim only los toestel. U begrijpt, ik voel mij schandalig behandeld door uw medewerker en mijn partner heeft de winkel verlaten zonder Gsm. Gaat de KPN zo met haar trouwe klanten om? Onder hoge druk iets willen opleggen, anders geen verkoop? Uiteindelijk heb ik bij Vodafone gelukkig nog een toestel kunnen vinden en kunnen kopen, zonder enige pressie om klant te worden o.i.d. Ik wil graag een verklaring voor dit gedrag en deze onbeschofte dienstverlening. Ook verwacht ik dat uw medewerker hier op aangesproken wordt en dat u mijn klacht serieus neemt. Op dit moment ben ik zo boos en verontwaardigd, dat ik overweeg om elders mijn abonnement over te zetten. Dit is KPN onwaardig wat mij betreft.

Hallo@Esprit, welkom terug op het KPN forum. Pfoeh, dit is zeker geen leuke ervaring met de KPN winkel. Ik snap je frustratie en boosheid. Je bent al een hele tijd klant van ons. Dat je bij het lopende abonnement in onze winkel een los toestel koopt, lijkt een logische stap. Maar dat pakte helaas anders uit. Jammer! Sorry daarvoor. Ik zal de feedback aan mijn collega doorgeven. Bedankt voor het delen. Want dit is inderdaad onwaardig voor de klantbeleving die we willen overdragen. Zou je je forumprofiel willen aanvullen met je gegevens? Dan kan ik er werk van maken! 

 


Dank voor de reactie,, de gegevens

zijn aangevuld. Ik wacht een verklaring verder af. 
 


Hallo @Esprit, graag gedaan. Dat is het minste wat ik kan doen. Ik heb de feedback overgebracht naar de KPN winkel :)  


Dank je wel. Wacht een verklaring op mijn klacht af. Want alleen feedback geven aan de winkel is uiteraard niet voldoende. Maar fijn dat je deze eerste stap gezet hebt. 


Reageer