Skip to main content

Al maanden gebruik ik deze bundel en het ging altijd goed. Maar nu heb ik wel een sms ontvangen dat de bundel is geactiveerd, maar ik kan niet op internet. Helaas doet de MijnKPN-app het ook heel slecht, waardoor ik ook niet kan zien of er iets aan de hand is.

@JansjeD Balen dat de bundel dit keer niet naar behoren functioneert. Ik wil graag even met je meekijken zodat je zo snel mogelijk weer online bent. 
Zou je je gegevens willen invullen op je profiel? Graag je 06-nummer toevoegen. Had je al eens je telefoon helemaal uit en aan gezet? 


Bedankt voor de reactie. Ja, ik heb hem al uit en aan gezet. 

 


@JansjeD Excuses voor de late reactie. Bedankt voor het invullen van je profiel. hmm.. Het lijkt erop dat de bundel sinds 8 december aan staat. Er worden ook MB’s verbruikt. Echter, er zijn nog maar 2.5 MB’s verbruikt. Wat ik vermoed is dat er een datalimiet op het toestel staat ingesteld. 
Zou je dit voor mij willen controleren?

Instellingen > Verbindingen > Gegevensgebruik > limietinstellingen aanpassen. Dit limiet mag je op ‘onbeperkt’ zetten of ‘geen limiet’ aanzetten. 
 


@JansjeD Ik heb helaas niets meer van je gehoord, dus ik ga ervan uit dat je via een andere weg een antwoord op je vraag hebt gekregen. Je weet me te vinden als ik nog iets voor je kan betekenen.


Reageer