Skip to main content

Ik probeer mijn router in te stellen op 2.4 GHz. Ik ben ingelogd als Admin. Maar kan de genoemde wifi knop in de adres balk niet drukken. Daar houd het bij mij op. Wat moet ik doen?

Maria Benning

*Admin: afgesplitst van originele topic

Ā 

Hallo @Maria BenningĀ , welk merk en type modem heb je?


Ik heb en KPN Box 12..

Ā 


Merk is Sagemcom

Ā 


Hallo @Maria B.Ā en/of @Maria BenningĀ ,

Als je de laatste software op de Box12 hebt kun je de zogenaamde ā€˜extra wifiā€™ inschakelen, met die extra wifi kun je gescheiden banden 2.4 en 5.0 instellen.

Ā 


Ik heb deze box sinds en maand of zo. Daar zou dus de laatste software op moeten zitten. Of leveren ze ook toestellen met oude software?

moet ik de zogenaamde ā€˜extra Wifiā€™ an de box of op de site inschakelen ? Op de site zal het niet lukken, want ik kan op geen enkel icon daar drukken.Ā 


Hallo @Maria B.Ā En @Maria BenningĀ , je moet inloggen in het modem om de extra wifi aan te zetten. De laatste softwareversie is ....516, ook terug te zien in het modem.

Ā 


https://linksharing.samsungcloud.com/n6wiiZiN42qp

Ik ben ingelogd in het modem.Ā 

Ligt het nieuws zien eraan dat ik het password dat achter op de router staat niet verandert heb? Moet dat verandert worden?Ā 

Kun je via die Link mijn screenshot zien?


Hallo @Maria B.Ā , het is verstandig het modem wachtwoord te veranderen.

Ā 


Hallo @Maria B.Ā uitleg over de Extra wifi vind je in het openingsbericht van het Box 12 topic:

Ā 

Ā 


Hoi, ik heb het volgens mij nu gered, om de router op 2,4 Ghz zu zetten. Heb een extra Wifi ingericht. Maar ik kan nog steeds de speaker niet aanmelden.Ā 

zeer teleurgesteldā€¦ā€¦ā€¦..