Skip to main content

Ik moest laatst een IP achterhalen van apparaat wat ik had aangesloten en wilde dat dus doen door in het modem bij tabblad Thuisnetwerken te gaan kijken.

De sub tab van Topologie en Verbonden apparaten werkt niet, er werd dus niets getoond ook niet naar knopje vernieuwen te hebben geklikt.

 

Dat heeft ooit wel gewerkt dus wanneer/waar het is fout gegaan is mijn niet duidelijk.

 

Wat erg vervelend is dus graag oplossing, modem waar het hier om gaat is een KPN box 12, SagemcomFast5359_KPN met versie V12.C.23.15.06

Dat is een openstaand probleem in die softwareversie. Er is een aankondiging gedaan voor een opvolgversie. Mogelijk is het hiermee verholpen. 

 

 


We gaan het afwachten Bruistablet, had ook nog gekeken of ik een handmatige update kon doen maar er stond niets klaar dus blijft er niets anders over dan af te wachten.

Maar toch bedankt voor de reactie.

 

 


We gaan het afwachten Bruistablet, had ook nog gekeken of ik een handmatige update kon doen maar er stond niets klaar dus blijft er niets anders over dan af te wachten.

Maar toch bedankt voor de reactie.

 

 

Nieuwe versie is live gezet. Inloggen en dan updaten via instellingen/systeem


Hey Bruistablet,

 

FF hier een update, heb gekeken en idd er stond een update klaar en die ff handmatig uitgevoerd.

Kreeg wel een foutmelding met de tekst “ probeer het opnieuw” maar omdat progressiebalkje bleef lopen heb ik het niet afgebroken maar zijn gang laten gaan.

Nadat gedaan te hebben ff wezen kijken en de firmware was idd van die klaarstond, toen Thuisnetwerk gegaan maar bleef alleen maar draaien.

Toen naar instellingen en modem herstart en die nadat die na enkele minuten weer online kwam was ook mijn inlogscherm anders en na ingelogd te zijn kreeg ik al functies te zien op de afbeelding van KPN Box 12.

Vlug naar Thuisnetwerk gegaan en waar heel deze post overgaat is bij deze opgelost, Topologie en Verbonden apparaten werkt weer.

 

Bij voorbaat dank,

 

Met vriendelijke groet,

 

 

 

 


Bedankt voor je update @Efap! Fijn om te lezen dat het nu weer in orde is 😊


Reageer