Skip to main content

Het buitengebied modem heeft een paar dagen uit gestaan en nu lijkt het niet meer te werken.

Het is er eentje van sagemcom, alle lampjes branden blauw en er is een goed 4g signaal.

Ik heb de sim kaart er al eens uit gehad en alles opnieuw gestart,  is er een ander trucje dat ik kan proberen?

Ha @uberprutser, vervelend dat het nu niet meer lijkt te werken! Zie je geen verandering in snelheid als je ‘m aan hebt staan? Voor dit soort vragen kan je het beste bellen met 0800-0402. Mijn collega's kunnen direct meekijken en, indien nodig, actie ondernemen. Op het forum heb je contact met de community, die vooral bestaat uit andere klanten. KPN moderators zijn ook actief, maar, zoals je merkt, kan het even duren voordat wij aan een topic toekomen.

 

Mocht je toch willen dat ik met je meekijk, vul dan je forumprofiel aan met je adres en klantnummer en laat hier even weten dat je dat gedaan hebt. Daarnaast kan je ook het modem eens verplaatsen, wat verder naar een raam, juist in de andere hoek van de kamer of verder omhoog. 


Een paar dagen later was de snelheid weer terug 🙂 Heb er geen hinder van van gehad, maar ik vraag mij wel af of dit te maken heeft gehad met de stroom onderbreking van het 4g modem.


Een hele goede vraag waar ik zo het antwoord niet op heb. Fijn om te lezen dat het nu wel weer werkt in ieder geval!