Skip to main content

Beste KPN,

Mijn 4G Modem voor het buitengebied is defect. Er brandt een rood lampje bij “verbonden met 4G netwerk”, terwijl ik met mijn telefoon daar wel bereik heb. Het gaat om het model met de 2 antennes. Hij is op die plek geinstalleerd door een monteur van jullie en hij is er van de ene op de andere dag mee opgehouden. Er is verder niks aan de situatie veranderd, dus ik begrijp niet waardoor het komt. Ik heb vanalles geprobeerd, maar ik denk dat het apparaat zelf stuk is gegaan, dus ik zou graag een nieuw apparaat willen uitproberen. Wat ik al heb gedaan:

  • 4G modem opnieuw opgestart
  • 4G modem ergens anders geplaatst (naast een raam gericht op de dichtsbijzijndste mast)
  • 4G modem gereset
  • sim-kaart opnieuw erin gedaan
  • Experia v10 modem gereset
  • 4G modem nog een keer gereset

Niks werkt! Kunnen jullie me verder helpen?

Groeten JFW

@JFW de snelste manier is te bellen met de klantenservice van KPN op 0800-0402 (gratis). Spreek in dat je storing hebt. 


Hi @Hoopvol, welkom hier. 

Is het inmiddels gelukt via 0800 0402? Je hebt zo te zien alles gedaan wat je kon doen. Zit de simkaart op de juiste manier erin? Zou je deze ook even proberen schoon te maken? 


@Alex_P ik was niet de topic starter 🤔


Oeps, de vraag gericht aan @JFW bij deze! 😄


@Sanne_M @Hoopvol @Alex_P 

 

Beste mensen,

 

Bedankt voor de hulp. De sim-kaart heb ik ook schoongemaakt, maar dat heeft niet geholpen. Ik heb gebeld met de klantenservice. Er is een ticket aangemaakt, waarschijnlijk krijg ik een nieuwe 4G modem, maar misschien komt er ook een monteur. Maandag word ik hierover teruggebeld. To be continued...


Helemaal goed, dank voor de update! Hopelijk is er morgen vooruitgang. 🙂


@Sanne_M @Hoopvol @Alex_P 

 

Om terug te koppelen. Ik heb een nieuwe 4G modem opgestuurd gekregen en deze doet het tot nu toe prima. Dus probleem opgelost.

 

Groeten, JW