Skip to main content
Vraag

Aangepaste Firewall instelling werkt niet voor de Experiabox V10

• December 29, 2024
  • 2 reacties
  • 66 keer bekeken

Goeden middag allemaal,

Zoals de titel al laat zien wil sinds 20 dec de ftp niet meer doorlopen naar de server van een website.

Alle topics hierover gelezen en door alle mogelijkheden heen gelopen. Instelling van de router staat nu op aangepast en ftp op accept (met de knop op grijs? wat heel raar overkomt). Nu kan ik wel inloggen: “Status:   Mappenlijst van "/www.********.nl/www" ophalen...
Status:    Mappenlijst van "/www.********.nl/www" opmaken geslaagd” maar ik kan geen bestand overzetten:

Status:    Upload van C:\Maranathasite\index.html starten
Opdracht:    CWD /www.maranathagemeente.nl/www
Antwoord:    250 CWD command successful
Opdracht:    TYPE A
Antwoord:    200 Type set to A
Opdracht:    PASV
Antwoord:    227 Entering Passive Mode (212,45,63,20,242,26).
Opdracht:    STOR index.html
Antwoord:    550 index.html: Permission denied
Fout:    Fatale bestandsoverdrachtfout

Dus voor 20 dec ging met de beveiligingsniveau op middel prima maar daarna lukt niets meer.

Iemand een idee?????

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

• December 29, 2024

Meerdere mensen hebben problemen met ftp sinds de experia v10 update.

Die zijn veelal opgelost door de firewall instelling op laag / standaard te zetten.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • December 29, 2024

Bedankt voor je reactie. Dat had ik begrepen inderdaad. Het maakt helaas niet uit welke instelling ik ook gebruik. Alleen bij de aangepaste instelling kan ik wel inloggen maar niet uploaden. Dus er moet iets meer aan de hand zijn dan alleen de beveiligings instellingen....Zal wel iets heel knullig zijn maar het lijkt mij dat als je probeert in te loggen bij solcon die onderdeel van kpn is dat ze zich hier wel bewust van zullen zijn.

Gr. Reint