Skip to main content

Goedemiddag,

Ik heb een nieuwe box ontvangen met een modemm, tvbox en glasvezelkastje. Nu heb ik geprobeerd om het allemaal aan te sluiten, eerst het glasvezelkastje en daarna het modem. Op het kastje branden de lampjes ‘power’ en ‘ethernet’. Op het modem blijft het ethernet lampjes snel groen knipperen en het wifi lampje af en toe groen knipperen. 

Ik krijg het niet voor elkaar om wifi verbinding te krijgen. Hij geeft dan aan dat ik ben verboden zonder wifi. Wat zou hier mis kunnen zijn gegaan?

Kun je eens een fot maken van het glasvezelkastje, want 1 of 2 cruciale lampjes branden niet @DM. Ramselaar .

Als dat niet in orde is gaat de rest ook nooit werken, want je hebt dan simpelweg geen internetsignaal.

 


Hoi @N.N.,

Oeh dat zou vervelend zijn. Dit is een foto van het glasvezelkastje.

 


Dat glaslampje moet ook branden, het middelste lampje @DM. Ramselaar 

Heb je de unit er wel goed opgeschoven tot deze er bovenin in klikte en voor die tijd wel de plug aan de binnenzijde verwijderd???

Heb je ook wel bericht gehad dat je verbinding klaar is om gebruikt te worden???

 


Zo te zien zit je ONT goed aangesloten, ik vermoed dat je Glasvezel verbinding nog niet actief is.
Om dit zeker te weten adviseer ik je even de klantenservice te bellen, op het gratis nummer: 0800-0402.
 


Dank jullie wel voor het advies! Alles was actief alleen met het doormeten kan er niks gevonden worden. Er komt een monteur langs om het glasvezel na te kijken.


Dank jullie wel voor het advies! Alles was actief alleen met het doormeten kan er niks gevonden worden. Er komt een monteur langs om het glasvezel na te kijken.

Wellicht in de centrale nog niet aangesloten, laat even weten wat het was!


Hoi @SaltyBart, zoals beloofd zal ik nog even de uitkomst doorgeven. Inmiddels heb ik internet maar de buurvrouw niet meer. In de centrale was het ‘scheef’ aangesloten waardoor mijn kabel op een ander nummer zat. Dat nummer is overschreven waardoor het aangesloten kon worden. Maar het bleek van mijn buurvrouw te zijn. Het is in het appartementencomplex scheef waardoor jou kabel bij de buren ligt en die van de buren bij jou. 


Bedankt voor je feedback! 
Veel plezier met je Glasvezel.


Reageer