Skip to main content
Beantwoord

Aansluiten KPN Box 12 op ISRA(?) contactdoos

• January 5, 2025
  • 2 reacties
  • 96 keer bekeken

Hi,

Op dit moment geniet ik van glasvezel met de KPN Box 12. Binnenkort verhuis ik naar een nieuw appartement waar nog geen glasvezel aangesloten of doorgetrokken is, en ik gebruik moet maken van de welbekende (ISRA?) wandcontactdoos:

Ik beschik op het moment over:

• KPN Box 12 + bijgeleverde rode netwerkkabel (voor in de WAN-poort)
  • Ethernetkabel met gele stekker

Ga ik hiermee uit de voeten kunnen met de "oude" wandcontactdoos? Online kom ik alleen maar handleidingen tegen voor een aansluiting op een glasvezelpunt namelijk.

Alvast dank!

Pieter

Beste antwoord door Thomas van KPN

Hoi ​@PieterW1, welkom op onze community! Ik zie dat Marlon de vraag al beantwoordt. Je hebt hier inderdaad een iets kleiner kabeltje nodig. Deze wordt standaard meegeleverd met onze modems maar je kunt m ook telefonisch nog een keer aanvragen als je m niet meer hebt. Je kunt daarvoor een belafspraak maken!

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

• January 5, 2025

Nee, je hebt een ander kabeltje nodig met aan beide kanten iets kleinere stekkertjes.

Je kunt KPN bellen op 0800-0402 en vragen voor een aansluitpakketje DSL. Dan krijg je gratis een setje toegezonden waar onderandere ook dat kabeltje in zit. 

Ik zie er aan de onderkant ook een kabel onder vandaan komen. Dus ik vraag me wel af hoe dat zit.

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24
  • Moderator
  • Antwoord
  • January 8, 2025

Hoi ​@PieterW1, welkom op onze community! Ik zie dat Marlon de vraag al beantwoordt. Je hebt hier inderdaad een iets kleiner kabeltje nodig. Deze wordt standaard meegeleverd met onze modems maar je kunt m ook telefonisch nog een keer aanvragen als je m niet meer hebt. Je kunt daarvoor een belafspraak maken!