Skip to main content

Beste,

 

Ik heb sinds een aantal dagen mijn KPN Box 12 modem binnen en probeerde deze aan te sluiten op een bestaande (blauwe) telefoonkabel. Ik heb deze verbonden met het meegeleverde doosje en deze vervolgens in de DSL geklikt. Ik ben er alleen niet helemaal van overtuigd dat dit een goede installatie is want mijn wifi valt constant weg en bij het installeren kwam ik ook andere soorten dozen tegen voor de installatie dan dat ik hier in mijn nieuwe huis aantrof. Zie foto: https://ibb.co/SRF7j7S

Ik heb hier nog geen ervaring mee dus wellicht kan iemand mij hierin adviseren voor de vervolgstappen.

Groet,

Stefan

 

Geen probleem. Ik ben er vandaag tot 19:00, en anders ben ik morgen ook weer aan het werk. Ga ik in de tussentijd hard duimen dat dit wel heeft geholpen, en anders kom ik waarschijnlijk op een nieuw modem uit. Ik wacht je bericht af! 


@Sanne_M Helaas heb ik dit weekend meerdere malen de modem moeten resetten om een stabiel internet te kunnen gebruiken. 


Verdikkie. Het systeem meet nu ook een slechte verbinding bij jou thuis, dus ik kwam op een ticket uit. Eerst word je gebeld door een expert op afstand die nog wat zaken met je doorneemt en doormeet. Mocht het daarmee ook niet opgelost zijn, dan zal er een monteur aangestuurd worden. Je wordt gebeld op het 06-nummer eindigend op 7304. Ik verwacht dat je binnen 2 á 3 werkdagen gebeld wordt, en hopelijk is er dan snel een oplossing in zicht. Houd je me op de hoogte?