Skip to main content
Antwoord

Aansluiten modem icm nieuw abonnement

• November 14, 2022
  • 5 reacties
  • 98 keer bekeken

Goedenavond,

vandaag alles aangesloten zoals de aansluit ik heb vannochtend ook al een mail gehad dat alles zou moeten werken. Ik heb de aansluit proceduren gevolgd en gedaan wat is aangegeven. 

De modem die ik heb is kpn box 12.

aangesloten via de telefoonlijn maar het lampje internet blijft maar knipperen. Al aan/uit gezet, kabeltje vervangen.

ik vermoed zelf dat er geen internet wordt verstuurd vanaf buiten naar binnen. 

hoe kan dit opgelost worden?

Beste antwoord door Remco van KPN

@Nick-D Welkom op het forum. Dat klinkt dan inderdaad even als een valse start. Je kan nog even kijken of je verder komt met deze Installatiehulp op onze site. Anders kan ik mij aansluiten bij het advies van @JanD, even bellen met 0800-0402, dat lijkt mij ook de kortste klap. Ik hoor graag of het gelukt is en post gerust nog even een bericht als je onze hulp nodig hebt!

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

5 reacties

• November 14, 2022

Hallo @Nick-D  even bellen met 0800 0402, voor storingen 24/7 bereikbaar,

Succes

• Auteur
  • Deelnemer
  • November 15, 2022

Bedankt. Ga ik proberen

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16
  • Moderator
  • Antwoord
  • November 15, 2022

@Nick-D Welkom op het forum. Dat klinkt dan inderdaad even als een valse start. Je kan nog even kijken of je verder komt met deze Installatiehulp op onze site. Anders kan ik mij aansluiten bij het advies van @JanD, even bellen met 0800-0402, dat lijkt mij ook de kortste klap. Ik hoor graag of het gelukt is en post gerust nog even een bericht als je onze hulp nodig hebt!

• Auteur
  • Deelnemer
  • November 15, 2022

Beste 

vandaag anderhalf uur aan de lijn gehangen. 
Erg goed geholpen de medewerkers waren erg vriendelijk en service gericht. Helaas konden zij het probleem ook niet verhelpen en komt er volgende week donderdag een monteur langs. 

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16

Dan hoop ik dat de monteur het voor je kan verhelpen Nick. Als ik nog iets voor je kan doen laat het dan weten!