Skip to main content

Deze adapter voor onze modum is stuk. Alleen die schuifje. Ik kan helaas niet vinden waar zo 1 kan kipen. Ik zou graag willen weten waar ik het kan vinden. Is het mogelijk om alleen die schuifje te kopen? Want de adapter werkt verder wel. Waar kan ik het kopen?

Alvast bedankt

 

Ik heb hetzelfde probleem, kan ik om hulp vragen?

 

*Admin: eigen topic voor vraag gemaakt torigineel topic]

Hoi @Justyyna ,

Daarvoor kan je het beste 0800-0402 bellen.


Ik heb hetzelfde probleem, kan ik om hulp vragen?

Als je een soldeerbout en twee spijkers thuis hebt los je het vandaag nog op 😛


Hoi @Justyyna. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat je ook een defecte stroomadapter hebt. Ik zie dat inmiddels al contact hebt opgenomen met onze klantenservice. Als ik toch nog iets voor jou kan betekenen, dan hoor ik dat graag!


Ik heb geprobeerd de router te starten, maar het licht niet op, ik heb alle kabels gecontroleerd en het ziet er goed uit.  Ik weet niet wat er met de router kan zijn gebeurd.


als ik naar KPN ga, krijg ik dan een nieuwe werkende router?.  Ik ben al 4 jaar klant bij KPN en nog nooit problemen gehad met de router.


Wat jammer dat een nieuwe stroomadapter het probleem niet heeft verholpen. Ik kan helaas niet achterhalen of een KPN winkel een nieuwe ExperiaBox op voorraad heeft, maar dat is inderdaad een optie. Laat je mij weten of het is gelukt in de winkel? Anders stuur ik een nieuwe Experiabox naar een Servicepunt bij jou in de buurt. 


Ik ging naar het KPN punt en kreeg gelijk een nieuwe router!  .  het duurde allemaal 2 minuten. 👌🏻


Wat goed dat je al verder bent geholpen bent in de winkel en dat je inmiddels weer online bent. Als je in de toekomst nog andere vragen hebt, dan weet je ons te vinden!😊