Skip to main content

Ik moet een nieuwe adapter hebben voor het wit kleurige glasvezel kastje. Hoe noemt kpn jullie dit kastje?

Dan kan ik contact opnemen met de kpn helpdesk voor een nieuwe adapter. 

 

Alvast bedankt,

 

Roland

 

(Is de experia v12 een betere modem dan de v10?)

De V10 is het beste modem tot nu toe volgens velen @Rolandicus 

Waarom heb je een nieuwe stroomadapter nodig, op de foto zie ik het power lampje gewoon branden?


Hoi @Rolandicus 

Op de KPN website vind je  Waar zit je KPN aansluitpunt NT/FTU of ISRA? | KPN.com

Daar zie je dat jij een Glasvezel Wit kastje FK-01 hebt.


De V10 is het beste modem tot nu toe volgens velen @Rolandicus 

Waarom heb je een nieuwe stroomadapter nodig, op de foto zie ik het power lampje gewoon branden?

Hallo,

 

Bedankt voor jouw snelle reactie. Dan blijf ik bij de v10. 

Het draadje is wat beschadigd geraakt maar niet kapot. Het koperdraad binnenin ligt nu wat vrij. Maar uit veiligheidsoverwegingen ga ik de adapter vervangen. Fijne avond! 


Hoi @Rolandicus 

Op de KPN website vind je  Waar zit je KPN aansluitpunt NT/FTU of ISRA? | KPN.com

Daar zie je dat jij een Glasvezel Wit kastje FK-01 hebt.

Hallo,

 

Super bedankt voor ook jouw snelle reactie!

Hier was ik op zoek naar. Dat communiceert wat makkelijker met de helpdesk 😊 

 

Nogmaals vriendelijk bedankt en fijne avond!


@Rolandicus Is de beschadiging niet te repareren met een beetje isolatietape? Een rolletje isolatietape is bij elke doe het zelf winkel voor een paar cent te krijgen.


@Rolandicus Is de beschadiging niet te repareren met een beetje isolatietape? Een rolletje isolatietape is bij elke doe het zelf winkel voor een paar cent te krijgen.

Een nieuwe adapter is gratis en veiliger.

 


Hoi @Rolandicus, je bent zo te zien al goed op weg geholpen door de anderen. Je kunt zo'n adapter inderdaad telefonisch aanvragen.

Meer over het vervangen van een stroomadapter, voor verschillende KPN apparatuur, kan je in onze Kennisbank lezen: 

 


Reageer