Skip to main content

Hoi,

Het wachtwoord die in mijn password manager staat werkt niet in mijn experia box. Dat is vervelend want ik wil graag want aanpassen.

Is een factory reset echt de enige optie om het wachtwoord te resetten of kan KPN dat ook op afstand doen ZONDER een factory reset.

Een reset brengt namelijk mijn smart home inrichting in de war kan ik me voorstellen en dat wil ik graag voorkomen.

Hoor het graag. Dank!

Hoi @Coman. Ik kan mij voorstellen dat je niet graag jouw Experiabox reset wanneer je daarmee instellingen verliest. Helaas hebben wij niet de mogelijkheid om het wachtwoord aan te passen of resetten zonder een reset. Welke ExperiaBox heb je en vanaf wat voor een apparaat probeer je de ExperiaBox te benaderen?

Soms maakt het verschil om een laptop of pc hiervoor te gebruiken of een andere internetbrowser. Heb je dat al eens geprobeerd? Als dat ook niet werkt, dan zit er niets anders op dan jouw ExperiaBox te resetten. 


Welke ExperiaBox heb je

Hallo @Vikash , volgens de topic-titel een KPN Box12😎


Welke ExperiaBox heb je

Hallo @Vikash , volgens de topic-titel een KPN Box12😎

Oeps, je hebt gelijk @JanD 🤐


Hoi @Coman. Ik kan mij voorstellen dat je niet graag jouw Experiabox reset wanneer je daarmee instellingen verliest. Helaas hebben wij niet de mogelijkheid om het wachtwoord aan te passen of resetten zonder een reset. Welke ExperiaBox heb je en vanaf wat voor een apparaat probeer je de ExperiaBox te benaderen?

Soms maakt het verschil om een laptop of pc hiervoor te gebruiken of een andere internetbrowser. Heb je dat al eens geprobeerd? Als dat ook niet werkt, dan zit er niets anders op dan jouw ExperiaBox te resetten. 

 

Bedankt voor de reactie! Inmiddels is het opgelost zonder verlies van gegevens (soft reset).


@Coman Wat fijn dat het inmiddels is opgelost door de stekker er uit te halen van jouw KPN Box 12. 😊