Skip to main content
Vraag

Admin wachtwoord modem werkt niet

• February 12, 2026
  • 3 reacties
  • 29 keer bekeken

Hoi,

Sinds maandag glasvezel. Prima signaal van modem maar ik kon de superwifi niet goed ingesteld krijgen. Parallel daaraan kon ik niet in de MijnKPN app naar de wifi-instellingen. Ook al ben ik verbonden met de KPN WiFi dan nog krijg ik de melding dat ik niet kon inloggen.

Adminwachtwoord werkte niet in de MijnKPN app en niet op mijnmodem.kpn.
Wel werkte het adminwachtwoord op 192.168 en in de KPN Thuis app. 

Support meermaals gebeld, meermaals het standaard riedeltje van alles resetten gedaan maar nee. Geen uitkomst. Ook kon er op afstand NIET door KPN het adminwachtwoord reset worden.

Ik heb zojuist in de winkel het modem geruild en wat blijkt? Dezelfde situatie is bezig. Ipv een nieuwe SSID zoals op de sticker neemt deze de instellingen van de oude modem over. Het adminwachtwoord werkt nog steeds niet. 

Ik ben er na 4 dagen behoorlijk pissed over want dit kan niet langer aan de hardware liggen nu ook het tweede kastje dezelfde problematiek heeft.

3 reacties

bnh
Superuser
Forum|alt.badge.img+12
  • Superuser
  • February 12, 2026

Welkom ​@BdeWitt!

1. Wat werkt er niet, wat voor melding krijg je ?
  2. Welke software versie heeft uw modem ?

Forum|alt.badge.img+3
  • Slimmerik
  • February 14, 2026

Maak een afspraak ( telefonisch) met monteur, je krijgt gelijk te horen dat er kosten aan verbonden zijn, maar als monteur ter plekke is zal die constateren dat fout bij kpn zit en intern bij kpn iets gereset moet worden, het zelfde geintje heb ik dus ook mee mogen maken.

En ow ja , omdat probleem dus bij kpn zelf zat was de monteur gratis.

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • February 14, 2026

Goedemiddag ​@BdeWitt , bedankt voor jouw bericht en welkom hier op de KPN Community :)

Enorm balen dat je geen goed gebruik kunt maken van je Superwifi punten nu je bent overgestapt op glasvezel en dat ook het admin wachtwoord niet werkt. Ik duik hier dan ook graag dieper voor je in want ik ben ervan overtuigd dat we dit probleem voor je kunnen verhelpen. Zou jij daarom je profiel in willen vullen en kun je hier een seintje geven zodra je dat hebt gedaan? Alvast bedankt!