Skip to main content

Op één of andere manier reageerd mijn ADMIN password niet meer. Hoe krijg ik dit gereset of hersteld

Ik vermoed overigens dat het probleem veroorzaakt word door ipv6. Bij mij werkt het allemaal prima. Maar ik werk wel vanachter een 2de router die achter de KPN Box staat. Daar heb ik geen ipv6. Wat ook veroorzaakt word door de KPN Box overigens. Maar het zorgt er denk ik wel voor dat het bij mij goed werkt.


Hallo @Nick83 ik wil ook graag dat de inlog gewoon op de normale manier werkt, ik  krijg trouwens met de door mij genoemde link geen waarschuwing over onveilig, maar kom meteen binnen de router CC: @JvD56 

KPN dient er gewoon voor te zorgen dat je op de manier in kunt loggen, zoals ze zelf melden.

 


beste medeklanten, die wegen zijn veelvuldig bewandeld, heb intussen een nieuw modem, zelfde probleem, helpdesk met teamviewer laten zien dat het klopt wat ik zeg, de server die de modempasswords bijhoud is zelfs herstart, ze komen er zelf ook niet uit en raadplegen nu anderen binnen het bedrijf en proberen het later nog eens..

betreft ip6, dat heb ik volledig uitstaan!


ik heb de helpdesk een eerste lijn tip gegeven dat het gaat om ip collision in de hoop dat het begrepen is en dat wordt doorgespeeld naar hun eerste lijn, gevraagd om een nieuw ip adres om het hele probleem te tackelen maar dat schijnt ook al niet te kunnen.

Ondertussen zit ik al meer dan een uur te wachten op "ik kom er over een ½uur op terug”

intussen is het vertrouwen in kpn ver onder kelvin gezakt


Ik zie dat je inmiddels ook een eigen topic hebt aangemaakt @John Godschalk, om het overzichtelijk en centraal te houden is het beter als je daar verder gaat. Verdere berichten hier zullen daarheen verplaatst worden.

@JvD56, is het bij jou ondertussen nog gelukt?


Ik had hetzelfde probleem. Meestal lukte het niet om in te loggen een enkele keer wel. Wat bij mij werkt: zelf https er voor zetten en dan aangeven dat je het adres toch vertrouwt.