Skip to main content
Beantwoord

Afhalen nieuwe experia Box

  • 14 December 2021
  • 5 reacties
  • 284 keer bekeken

Hallo,

Via Mijn KPN hebben jullie mij een nieuwe experia box toegestuurd, deze wilde ik gisteren ophalen bij een Post Nl ophaalpunt (Jumbo) maar ik kreeg de box niet mee omdat ik de oude niet bij me had.

Nu wil ik de oude pas opsturen als ik zeker weet dat de nieuwe het doet. Ik heb al 2 maal met jullie gebeld, maar er schijnt niets te regelen te zijn.
Ik betreur dit zeer, wordt er nerveus van.
Is dit echt niet te regelen voor deze trouwe klant?

Hoor graag van jullie.

Met vriendelijke groet,
Inge Teunissen

 

Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy

 

Hallo @IngeHengst ,

Helaas wordt er voor jou geen uitzondering gemaakt. Dit is sinds enige tijd het nieuwe beleid van KPN.  

Ik snap dat het voor jou niet ideaal is. Maar nu weet KPN met veel grotere zekerheid dat de oude apparatuur ingeleverd wordt. En dan kan KPN die milieuverantwoordelijk laten recyclen. Dat is het idee erachter. 


Als aan klanten door KPN niet (goed) gecommuniceerd wordt dat bij het afhalen van nieuwe apparatuur gelijktijdig de oude ingeleverd dient te worden, is dit een verbeterpunt.

@IngeHengst wist jij uit de correspondentie van KPN niet dat je de oude direct in moest leveren voordat je de nieuwe mee krijgt? 

Dit onderwerp is bij andere klanten ook wel vaker aan de orde geweest.

CC: @Noordzee 


Als aan klanten door KPN niet (goed) gecommuniceerd wordt dat bij het afhalen van nieuwe apparatuur gelijktijdig de oude ingeleverd dient te worden, is dit een verbeterpunt.

Toen ik de tv ontvanger om ging ruilen, toen stond in de mail of SMS (weet ik niet meer) gewoon dat ik de oude mee moest nemen hoor. 


Welk modem heb je nu @IngeHengst ?En werkt die nog goed?


Goedemorgen @IngeHengst, het is inderdaad zo dat je direct jouw huidige modem inlevert en dan de nieuwe meekrijgt, die je vervolgens op dezelfde wijze aansluit. Eventueel kun je een foto maken van de huidige aansluitingen.Â