Skip to main content

Goedemiddag,  ik ben al meer dan 25 jaar klant.

Om de 1 a 2 maanden heb ik wel prima wifi signaal maar kan geen website openen. Dat gaat dan een tijdje zo door en na veel herstarten enz. gaat het weer 2 maanden goed en het gedonder begint weer. 2 maal gebeld maar een oude bestaande klant krijgt geen nieuwe box 12 router. Nieuwe klanten waarschijnlijk standaard wel. Reden om KPN waar ik alles heb qua tv, internet en mobiel te gaan verlaten. Erg jammer!!!

Beste ​@Egoij Welk merk en type modem heb je van KPN in bruikleen?

Ik zie dat je de TV+decoder hebt, hoe is deze op de modem aangesloten, rechtstreeks met een kabel, draadloos of bekabeld via wifipunten en indien het laatste welk merk en type?

Hoi, al jaren de v10 en super wifi. Tv is bekabeld. Maar het gaat om de wifi.

De v10 is wat mij betreft nog altijd de beste.

Wat is er mis met de v10 en SuperWiFi?

NB als je nog de witte SuperWiFi hebt doet de wifi van de v10 zelfs niet mee. Staat uit.

Beste ​@Egoij zie onderstaande links voor aanvullende hulp:

en

Welke wifipunten heb je, de witte ronde of de zwarte ronde?

Welkom op de community ​@Egoij. Het vervangen van een modem gebeurt alleen als er iets aantoonbaar mis is, of als het modem niet meer ondersteund wordt met updates. Dat laatste gebeurt nog, en op basis van wat je zegt is het eerste ook niet zeker. Het Wifi signaal gaat door de lucht, waardoor het gevoelig is voor omgevingsfactoren. Een nieuw modem is daar zelden de oplossing voor. 

Heb je de artikelen waar Jan naar verwijst al kunnen zien en proberen wat daar is genoemd? Daarmee kan de Wifi verbinding vaak verbeterd worden.

Hoi,

Ik heb zwarte super wifi punten.

Signaal is prima maar websites zijn niet te openen.

Zijn dat specifieke websites, of werkt geen enkele websites?

Werkt YouTube via de app op een telefoon of tablet wel of ook niet? 

Goedemorgen,

Het werkt dan op diverse mobiele telefoons niet en op de tablet niet. 

Gr Edwin 

Hoi,

Websites openen niet en bv youtube ook niet. Geen enkele website. 

Gr Edwin 

Hoe opende je YouTube, was dat via de app of ook via de website? Zoals gezegd zien wij niet wat jij ziet, we hebben jouw hulp nodig om mee te kunnen denken. Als je het makkelijker vindt om het telefonisch toe te lichten kan dat ook, daarvoor kan je een terugbelafspraak maken.

Youtube via de app , websites gewoon via Google Chrome. 

Dan lijkt het me toch het beste om een terugbelafspraak te maken, zodat de verbinding samen met jou nagekeken kan worden. Dan kan aan de hand daarvan gekeken worden wat de beste vervolgstappen zijn in dit geval.

Reageer