Skip to main content

Al dagen geen enkele wifi te vinden hier in huis  Al dagen zonder verlichting en kids geen huiswerk kunnen maken thuis. Vreselijk irritant en loopt mobiel straks nog in de kosten ook. Kpn zou bellen na 1500, bellen ze om 9. Blijkt dat er na 1500 niemand meer werkt op de TD. Telefoniste was dus niet goed op de hoogte. Drama, na een week tv problemen nu dit. Klaar mee, betaal een hoop geld voor een hoop drama. En geholpen word je niet.

Zie je in de lijst van wifinamen wel de wifinaam wat achterop het modem staat? Of de naam die je eerder gebruikte?


Ja die van de modem staat erop, alleen kan ik niet het wachtwoord gebruiken wat erop staat want die combi is fout zegt ie


Goedemorgen,  Dat is irritant. Probeer via deze tool de netwerknaam en wachtwoord te wijzigen. 


Het is gelukt! Ze hebben net gebeld maar dit was al niet helemaal meer nodig. Niemand weet wat er gebeurd is maar op mysterieuze wijze is ons hele netwerk verdwenen en ben ik nu bezig alles opnieuw in te stellen. Bedankt!


Fijn om te horen.  Ik hoop dat het helemaal gaat lukken. 


Zou het kunnen zijn dat de v12 per abuis de nieuwe software gekregen hebt die niet samen werken met superwifi 1?

Misschien slim voordat je de superwifi weer probeert te koppelen eerst even na te kijken wel software er op de router/modem draait.Â