Skip to main content

Ik wil de gebruiker op onze Fritz!box7581 (via XS4ALL geïnstalleerd) wijzigen omdat de huidige voorgeselecteerde gebruiker niet meer juist is. Als ik deze gebruikersnaam wil wijzigen dan krijg ik de onderstaande aanwijzing. Er wordt een aanbeveling gegeven om deze naam niet te wijzigen. Er wordt echter niet aangegeven waarom het beter is om deze gebruikersnaam niet te wijzigen en er wordt ook niet vermeld wat de gevolgen kunnen zijn als je de naam toch wijzigt. Kan een van de forumleden hier wat duidelijkheid verschaffen? 

 

Aanwijzing

U wijzigt de gebruikersnaam van de FRITZ!Box-gebruiker die naar verwachting voorgeselecteerd is, wanneer u zich via MyFRITZ! (www.myfritz.net) bij de FRITZ!Box aanmeldt. Wij bevelen aan om de gebruikersnaam van de FRITZ!Box-gebruiker niet te wijzigen.

(U kunt in het apparaatoverzicht van uw MyFRITZ!-account de voorgeselecteerde FRITZ!Box-gebruiker wijzigen.)

Druk op "OK" als u de gebruikersnaam van de FRITZ!Box-gebruiker wilt wijzigen.

 

Hoi @Beukenhof . Welkom op het forum.

Ik kan je niet helpen met vragen over de interface en opties van de Fritzbox.  Mocht je dit apparaat via ons huren heb je er ongetwijfeld ook een abonnement op de service plus desk bij. In dat geval zou ik even bellen.

Mocht je de Fritzbox zelf gekocht hebben, misschien even op een forum van Fritzbox kijken? En hopelijk springt onze community nog in de bres met de winnende tip.