Skip to main content

Als Ik mijn modem reset Via KPN naar de fabrieksinstellingen verdwijnt mijn wachtwoord dan ook?

Hallo @Ronaldvdv 

 

Als je het wachtwoord bedoelt waarmee je inlogt in het modem dan verdwijnt je eigen ingestelde wachtwoord inderdaad, dat wordt weer teruggezet naar het standaard wachtwoord.

De WiFi gegevens worden wel weer teruggezet vanaf een KPN server, die gegevens blijven als enige hetzelfde.


Als Ik mijn modem reset Via KPN naar de fabrieksinstellingen verdwijnt mijn wachtwoord dan ook?

Hoe kom ik erachter wat het oude wachtwoord was?


Daar kom je niet achter als je het modem wachtwoord bedoeld.

Het WiFi wachtwoord kan je in het modem terugvinden bij de WiFi instellingen.


Daar kom je niet achter als je het modem wachtwoord bedoeld.

Het WiFi wachtwoord kan je in het modem terugvinden bij de WiFi instellingen.

 

 

Het is eerste antwoord begrijp ik niet

Tweede: wifi wachtwoord blijft toch onveranderd?


Ik weet niet welk wachtwoord je bedoeld met ‘oude wachtwoord’.

Je bedoelt het originele wachtwoord (na reset) om in te loggen op het modem?
Dat staat op de sticker achterop het modem, bij de V10A zit die sticker achter het uitschuifbare kaartje en de V10 heeft standaard geen wachtwoord bij de 1ste keer inloggen.

 

Met het 2de bedoel ik, als je soms het WiFi wachtwoord kwijt was dan kan je dat terugvinden in je modem.


Ik weet niet welk wachtwoord je bedoeld met ‘oude wachtwoord’.

Je bedoelt het originele wachtwoord (na reset) om in te loggen op het modem?
Dat staat op de sticker achterop het modem, bij de V10A zit die sticker achter het uitschuifbare kaartje en de V10 heeft standaard geen wachtwoord bij de 1ste keer inloggen.

 

Met het 2de bedoel ik, als je soms het WiFi wachtwoord kwijt was dan kan je dat terugvinden in je modem.

Bedankt voor je uitleg 🙏